Gå til innhold

Enda et spørsmål om bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min begynte i høst på ungdomsskolen. Det er 3 klasser i hver årskull.

Han har flere ganger fortalt om bursdagsfeiring på denne skolen.

1-3 elever leier gymsalen og inviterer hele årskullet på fest. Dvs. At ca. 80 personer er invitert på fest til en som fyller 13 år.

Er det normalt? Jeg forstår og ikke. Gutten min går sjeldent på disse festene. Som han sier. Han vil ikke feire en person han aldri hasnakket med, som han knapt het hva heter.

Anonymous poster hash: b1abd...75a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om den typen feiring, men det høres jo gøy ut. 

Anonymous poster hash: e17b4...c54
Skrevet

Nei, Gud forby om man blir kjent med noen andre enn den nærmeste kretsen!

Det er ikke vanlig her vi bor, men jeg ser det som et godt tiltak for godt klassemiljø. Snart skal de på vgs og da kan det være greit å kjenne andre enn kun de man har gått i klasse med.

Anonymous poster hash: 491e3...92c

Skrevet

Min gutt skal på ungdomsskolen til høsten. Her er det vanlig å feire med de nærmeste vennene. Min vil invitere de 5-6 nærmeste på pizza, sjokoladefondant, film og godteri!

Anonymous poster hash: 4a88a...dcb

Skrevet

Min gutt skal på ungdomsskolen til høsten. Her er det vanlig å feire med de nærmeste vennene. Min vil invitere de 5-6 nærmeste på pizza, sjokoladefondant, film og godteri!

Men når det er sagt, jeg synes det er dumt å ikke stille opp på et slikt arrangement. Får vi spørsmål om å være med å arrangere en slik feiring sammen med flere andre sier vi selvsagt ja!

Filmkveld med nærmeste kompiser kan man ha utenom og de samles ofte til det uansett.

Skrevet

Her er det vanlig å feire med de beste vennene (3-5 stykker). Gjerne kino, bowling, badeland e.l, og så spise på f.eks Peppes.

Anonymous poster hash: 439b7...4f7

Skrevet

Når ungene blir så store som 13 år er det mer vanlig å ta med seg 4-6 kompiser/venninner på pizza og kino,

Overnatting med film og godis, bowling og lignende.

Har aldri hørt om fester med 80 barn i hvert fall! Herregud for et styr !

Men man går der man blir bedt syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...