Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 De gjør det ikke sant? Du får tak i alkohol på alle matbutikker? Eller finnes det unntak? Anonymous poster hash: e814d...331
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Kommer ann på hvilket land du tenker på?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Kommer ann på hvilket land du tenker på? UK- London og Dublin Anonymous poster hash: e814d...331
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Du vet at ulandet ikke er et land!? Anonymous poster hash: 4241c...92c
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Du vet at ulandet ikke er et land!? Anonymous poster hash: 4241c...92c Nææh! Du må ikke svare om du ikke har peiling Anonymous poster hash: e814d...331
MammantilNurket Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Utlandet er et land, akkurat som Innlandet, Lavlandet, Høylandet og Syden. De har forøvrig vin, øl og sprit på Spar i Tyskland. Du får kjøpt alkohol på både Tesco og Sainsbury's, så jeg Vik tro at du får på Spar også. Eller så har du din lokale "offie" eller Off-licence Endret 15. mars 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Utlandet er et land, akkurat som Innlandet, Lavlandet, Høylandet og Syden. De har forøvrig vin, øl og sprit på Spar i Tyskland. I alle dager. Hvorfor gidder du svare på det jeg IKKE spør om? Det er meg revnende likegyldig om de selger vin i Tyskland. Anonymous poster hash: e814d...331
sug lut Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Kommer ann på hvilket land du tenker på? UK- London og Dublin Anonymous poster hash: e814d...331 Ja.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 Kommer ann på hvilket land du tenker på?UK- London og Dublin Anonymous poster hash: e814d...331 Ja. Takk for svar! Anonymous poster hash: e814d...331
MammantilNurket Skrevet 15. mars 2015 #10 Skrevet 15. mars 2015 Utlandet er et land, akkurat som Innlandet, Lavlandet, Høylandet og Syden. De har forøvrig vin, øl og sprit på Spar i Tyskland.I alle dager. Hvorfor gidder du svare på det jeg IKKE spør om? Det er meg revnende likegyldig om de selger vin i Tyskland. Anonymous poster hash: e814d...331 Wow ... så hyggelig du var da? Øvd deg lenge eller født sånn??Trykket litt raskt. Jeg har svart på spørsmålet ditt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Utlandet er et land, akkurat som Innlandet, Lavlandet, Høylandet og Syden. De har forøvrig vin, øl og sprit på Spar i Tyskland.I alle dager. Hvorfor gidder du svare på det jeg IKKE spør om? Det er meg revnende likegyldig om de selger vin i Tyskland. Anonymous poster hash: e814d...331 Wow ... så hyggelig du var da? Øvd deg lenge eller født sånn??Trykket litt raskt. Jeg har svart på spørsmålet ditt. Du kan spare deg for de litt ufine kommentarene. Jeg har allerede fått svar på spørsmålet mitt, da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder redigere innlegget ditt først nå. Anonymous poster hash: e814d...331
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #12 Skrevet 15. mars 2015 Utlandet er et land, akkurat som Innlandet, Lavlandet, Høylandet og Syden. De har forøvrig vin, øl og sprit på Spar i Tyskland.I alle dager. Hvorfor gidder du svare på det jeg IKKE spør om? Det er meg revnende likegyldig om de selger vin i Tyskland. Anonymous poster hash: e814d...331 Wow ... så hyggelig du var da? Øvd deg lenge eller født sånn??Trykket litt raskt. Jeg har svart på spørsmålet ditt. Du kan spare deg for de litt ufine kommentarene. Jeg har allerede fått svar på spørsmålet mitt, da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder redigere innlegget ditt først nå. Anonymous poster hash: e814d...331 Ufine kommentarer er det du som serverer HI. Når du spør om noe så dumt som om det er mulig å kjøpe alkohol på Spar i UTLANDET, så får du svar deretter. Pleier du å reise til syden på ferietur også kanskje? Anonymous poster hash: a90fc...f53
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #13 Skrevet 15. mars 2015 Sorry, denne debatten er død. Jeg stiller et enkelt spørsmål som EN person klarer å svare på. Kommer ikke til å "diskutere" med vrange mennesker her inne. Anonymous poster hash: e814d...331
MammantilNurket Skrevet 15. mars 2015 #14 Skrevet 15. mars 2015 Utlandet er et land, akkurat som Innlandet, Lavlandet, Høylandet og Syden. De har forøvrig vin, øl og sprit på Spar i Tyskland.I alle dager. Hvorfor gidder du svare på det jeg IKKE spør om? Det er meg revnende likegyldig om de selger vin i Tyskland. Anonymous poster hash: e814d...331 Wow ... så hyggelig du var da? Øvd deg lenge eller født sånn??Trykket litt raskt. Jeg har svart på spørsmålet ditt. Du kan spare deg for de litt ufine kommentarene. Jeg har allerede fått svar på spørsmålet mitt, da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder redigere innlegget ditt først nå. Anonymous poster hash: e814d...331 Se på klokkeslettet i innlegget mitt ... Det er skrevet og deretter redigert med to minutters mellomrom. Håper at du finner en skikkelig god vin på Spar - kanskje du blir litt blidere hvis du er litt tipsy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå