Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 han har lyst til og be 5 jenter og 5 gutter som har er en del med, den ene jenta er kjæresten hans, han går i 7 klasse, er 13 gutter i klasse og 15 jenter, blir ikke feil og bare be 5 av her da? Vi skal på bowling og de får pizza og Brus,så har tanta hans laget 2 kaker ,utrolig flink,den ene er en ishockey kake han spiller hockey og den andre er en iskake med daim,mye mer oppfinnsom enn meg i alle fall,men er det nok kaker? er et kakestykke til hver ca på begge kakene, pizza har vi bestilt 5 stk, håper det holder Anonymous poster hash: ff32a...6d2
n74 Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Mer enn nok mat i allefall😊 Jeg tenker at det er en alder det er ok å invitere denna har lyst til å invitere. Men nå har jeg ikke barn i den alderen selv, så jeg husker bare fra min egne bursdager på den tiden.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 1/3 av jentene og knapt 1/2 av guttene vil jeg si er så vidt innenfor. Det er ikke med på å bygge noe spessielt godt klassemiljø, men det er nok mer slik at det sementerer de forskjellene som allerede er der enn at det ødelegger noe mer. Anonymous poster hash: 81f7e...f50
februarprins2013 Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 helt greit mener jeg høres ut som nok mat og kaker også ha en koselig bursdag til helga
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 takk for det B.W Anonymous poster hash: ff32a...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå