Gå til innhold

Hater å ha bursdag - flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har normalt sett ikke problemer med oppmerksomhet, men bursdager hater jeg. Har bursdag i morgen og er livredd for at noen skal skrive på facebook sånn at "alle" får vite at jeg har bursdag. Feirer nesten aldri dagen og vil bare at den skal forbigå i stillhet.

noen andre som har det sånn og skjønner hva som egentlig er problemet (jeg forstår detikke).

Anonymous poster hash: b2d11...601
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steng veggen din davel :-)

Anonymous poster hash: d72da...97b

Skrevet

Ja, jeg er enig!

Anonymous poster hash: 28851...ab6
Skrevet

Jeg hater også å ha bursdag!! Fyller snart 40, gruer meg..... Har IKKE tenkt å feire.....

Anonymous poster hash: 32b7a...e12
Skrevet

Dumt spm.. men hvordan stenger man veggen ?

Anonymous poster hash: 0be5d...428

Skrevet

Gå inn på innstillger , tidlinjen og taggeinstillinger.

Skrevet

enig med deg. Måtte igjennom den mølja i går å for å si det slik: Neste år tar jeg med datteren å reiser vekk!

Skrevet

Jeg er heller ikke så glad i min egen bursdag. Fikk mange gratulasjoner på face, noe som var hyggelig. Men å stelle i stand fest for meg selv, det liker jeg ikke.

Anonymous poster hash: 56d39...9ad

Skrevet

Jepp! Fordi det er en dg jeg får bekreftet at ingen liker meg.

Anonymous poster hash: 382a2...710

Skrevet

Jeg har også bursdag i morgen ☺

Skrevet

Jeg hatet bursdagen min før. Nå synes jeg det er gøy!

Det går an å forandre seg :)

Anonymous poster hash: 0bdf9...b38
Skrevet

Liker ikke svære selskaper, men er jo hyggelig at man inviterer familien på kaffe :) Gavene synes jeg trasig å få. Jeg setter pris på det. Føler bare ikke at de skal bruke masse penger eller bruke masse penger på meg. Elsker selv å gi gaver - hvor teit er ikke det? :P 

Skrevet

Jeg har stort sett aldri feiret bursdagen min annet enn med litt kaffe og kake med nærmeste familie, men bare hvis det passer. Jeg har ikke bursdagsdatoen min på fb, så i fjor fikk jeg faktisk ingen gratulasjoner der og det synes jeg er helt greit. Synes det er hyggeligere at folk husker på meg uten at de blir påminnet det på fb. Er jo en grunn til at jeg har tatt bort den opplysningen. Det er heller ikke noen på jobb som vet når jeg har bursdag, så blir ikke nevnt der heller. Jeg har aldri likt oppmerksomhet, men er koselig å samle familien :)

Anonymous poster hash: bfe63...1f1
Skrevet

Har forresten bursdag i morgen jeg også ;) (nr. 13 over her)

Anonymous poster hash: bfe63...1f1
Skrevet

Jeg er så glad for at tantabarna har bursdag rett rund meg og min manns bursdager, da har vi en god grunn til å ikke feire oss. Ingen av oss er glad i bursdag, men ungene er veldig opptatt av selskap. De har gått med på at det er for mange bursdage den mnd vi har bursdag, så da feirer vi de minste. Kake og slikt får vi i massevis denne mnd.

12 mennesker i når familie har bursdag i løpet av en mnd, så da har vi voksne droppet bursdag. Gaveutdeling skjer i døra i barnebursdagene. Veldig deilig. Hele slekts syns det er greit å ikke feire alle bursdager, for om vi skulle hadde vi feiret fryktelig mye. Korpssesongen startet for fult her i huset med seminarer, fotballen starter oppkjørings slik at her og hos mine tantebarn er det mye som skjer.

Anonymous poster hash: bcba5...c3a

Skrevet

Hvis du stenger veggen, skriver alle det som melding til deg i stedet, mye verre...

Jeg liker egentlig å feire, men hater gaver.

Anonymous poster hash: b95c1...27b

Skrevet

Ja, jeg har aldri likt å feire bursdag helt siden jeg var liten. Den siste bursdagsfeiring med familie og venner var da jeg begynte i 1.klasse. Siden den tid, når jeg har bursdag så feiret vi bare innad i familien. Enkel og greit :) At jeg ikke har lyst å stelt i stand noe selskap, er rett og slett for at jeg syns det er bare noe stress og mas. Nå har jeg stiftet familie, og har to unger. Og jammen meg syns jeg det er et herk å markere deres store dagen. Heldigvis er de ingen kravstore unger. Hittil har vi bare hatt bursdagsfeiring med de nærmeste og deres beste venner.

Anonymous poster hash: 880f0...ede

Skrevet

Jeg feirer alltid min med sønnen min (han har to dager etter meg) Elsker bursdager jeg da. Ikke fordi jeg liker å feire meg selv, men fordi jeg er takknemlig for at jeg er blitt et år eldre. Alternativet er liksom mye verre.

Anonymous poster hash: add36...cca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...