Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Noen tips til reisemål/aktiviteter? Kunne tenkt meg sydentur, men vet ikke om jeg tør... tar veldig gjerne imot tips til noe som kan være en god opplevelse for henne, og ikke aaaltfor slitsomt for meg Anonymous poster hash: 47389...245
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Noen tips til reisemål/aktiviteter? Kunne tenkt meg sydentur, men vet ikke om jeg tør... tar veldig gjerne imot tips til noe som kan være en god opplevelse for henne, og ikke aaaltfor slitsomt for meg Anonymous poster hash: 47389...245 Jeg reiste til Mallorca da min sønn var 2 år. Det gikk glimrende. Var på blue Village hotell og det showet om kvelden var gull verdt. Han elsket det. Anonymous poster hash: 32269...7e6
Hringariki Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Noen tips til reisemål/aktiviteter? Kunne tenkt meg sydentur, men vet ikke om jeg tør... tar veldig gjerne imot tips til noe som kan være en god opplevelse for henne, og ikke aaaltfor slitsomt for meg Anonymous poster hash: 47389...245 Jeg reiste til Mallorca da min sønn var 2 år. Det gikk glimrende. Var på blue Village hotell og det showet om kvelden var gull verdt. Han elsket det. Anonymous poster hash: 32269...7e6 Takk for svar! Reiste du helt alene? Noen stalltips for at det skal bli en god opplevelse?
Gjest Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Har også reist alene med ungen / ungene her, både på hurramegrundt hotel og litt mere avsides strøk Planlegg i god tid og ha med nok intr ombord til flyreisen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Danmark - feriesenter. Sosialt og kjempegøy for en to-åring. Anonymous poster hash: 68eef...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå