Gå til innhold

Datteren min har blitt redd for jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker i alle fall slik. Brent barn, også videre..

Hun har alltid vært utrolig opptatt av å få venninner. Når hun skulle begynte på skolen var det alle nye venninnene som var sommerens store samtaleemne.

Det gikk ikke helt slik hun hadde sett det for seg. Jentene i klassen stengte henne ute. Hun har fått et par venninner, men opplever stort sett himling med øynene og sukk fra jentene.

Guttene har hun fått bedre forhold til, og det jeg ser nå er at hun forsøker å endre seg så hun passer bedre inn hos gutta. Hun er opptatt av Pokemon, fotballkort, pacman osv. Deg hadde vært mer enn helt greit, men jeg vet at det bare er spill for galleriet. Når hun er alene er det fortsatt Lego friends, Barbie og prinsesser som er det hun bryr seg om.

Da vi var på lekeplassen i går kom noen jenter og ville leke med henne.. Hun trakk seg unna, skremt nesten, og løp til noen gutter..

Selv sier hun at gutter ikke er slemme slik jenter er. Og jeg syns det er så trist at hun har fått denne frykten for grupper med jenter når jeg vet st det hun vil mest er å høre til 😖

Anonymous poster hash: 253c4...de0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...