Gå til innhold

Begynner nesten å bli dårlig her..:/Masse tanker.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en mann og det var fullstendig klaff med en gang :) Vi snakker og treffes hvet dag,og vi sender alltid god natt-snapp fra sengen,samt at vi ligger å melder hverandre leeenge etter vi har lagt oss :) Men i går kveld fikk han plutselig beskjed om at han måtte stille på jobb kl 01,han gikk da hjem fra kompisen for å legge seg kl 22. Han sier videre at han skal snappe meg når ham står opp igjen på natten,men han har ikke gjort det. Og han skrev kun en melding u bilen at han var på vei hjem for å legge seg,ingen når han la seg..Og jeg har ikke hørt et eneste ord fra han,og det er ikke likt han i det hele tatt. Vanligvis hadde jeg ventet å våkne til flere bilder og og bilder og nå er det ingenting :( Jeg har bare en skikkelig lei følelse av at han er med eksen..Jeg sendte en god natt-melding når jeg la meg,og en søt melding kl 8 i dag og nå blir det ikke flere..

Anonymous poster hash: 60da3...4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei det er kjipt å ha det sånn

Prøv å ikke tenke så mye. Slapp av, han er sikkert bare trøtt og stressa.

Anonymous poster hash: e05a6...2fb

Skrevet

Han er trøtt. Slapp av.

Anonymous poster hash: 77165...0ab

Skrevet

Uff...du er alt for intens.

Anonymous poster hash: 446ef...1b9

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Hatt noe av det samme her. Her gikk det fra å være intens med masse meldinger og hjerter og snap til nesten ingenting over natta at da var man bare venner...sitter tilbake og skjønner ingenting.

Godt mulig han bare er trøtt og sover hvis han var på jobb kl 01. Det går nok helt fint. Pust med magen.

Anonymous poster hash: b23b2...03d

Skrevet

Enten er han trøtt, eller så er han lei..

Anonymous poster hash: 3d90c...7d7

Skrevet

Jeg er vel ikke intens? Jeg har sendt to meldinger til han,en når jeg la meg og en når jeg våknet..Dette er så totalt ulikt han at det må være en grunn, og siden det kom så brått i går kveld er jeg sikker på at det har noe med eksen å gjøre,at han er der nå.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Skal jeg ikke sende noen melding, eller skal jeg sende og ev si hva?

Jeg har lyst å bare stikke av og han vet at jeg er slik. Han brukte lang tid på å trygge meg da jeg har dårlige erfaringer og egentlig bare avviste han i begynnelsen. Så han vet så inderlig godt at slike ting som dette ikke er bra, så hvorfor gjør han det?..

Skrevet

Jeg er vel ikke intens? Jeg har sendt to meldinger til han,en når jeg la meg og en når jeg våknet..Dette er så totalt ulikt han at det må være en grunn, og siden det kom så brått i går kveld er jeg sikker på at det har noe med eksen å gjøre,at han er der nå.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Skal jeg ikke sende noen melding, eller skal jeg sende og ev si hva?

Jeg har lyst å bare stikke av og han vet at jeg er slik. Han brukte lang tid på å trygge meg da jeg har dårlige erfaringer og egentlig bare avviste han i begynnelsen. Så han vet så inderlig godt at slike ting som dette ikke er bra, så hvorfor gjør han det?..

Om du nesten konstant må ha kontakt og bekreftelse så skjønner jeg at han tar en liten pause. Herregud, mannen var på jobb! Når jeg er på jobb så jobber jeg. Vet ikke hva du gjør på jobb?

Anonymous poster hash: 3ff2e...975

Skrevet

Da stikker du bare av da. Ser ikke problemet. Hvis han ikke innfrir dine forventninger så kutt han ut da vel.

Anonymous poster hash: 1958d...6f6

Skrevet

Da stikker du bare av da. Ser ikke problemet. Hvis han ikke innfrir dine forventninger så kutt han ut da vel.

Anonymous poster hash: 1958d...6f6

Støtter denne

Skrevet

Får nesten utslett av å lese hvor intense mange damer kan være!

Herregud kvinnfolk, slapp litt av!! Han er trøtt/sliten/har glemt å sende melding/mobilen er tom for strøm/whatever.

Er det verdens undergang? Mener du at han skal snappe og chatte og gudene vet hva med deg 24/7 for at du skal føle deg elsket?

Er glad jeg ikke er mann/lesbisk...

Anonymous poster hash: 01e9d...6d5

Skrevet

Hvor lenge har dere hatt kontakt?

Er dere sammen ?

Tror ikke dere har en fremtid sammen...

Hvorfor tror du at han er hos eksen ?

Skrevet

Mulig dere har rett, men disse tingene har gått begge veier. Han sender meldinger fordi han savner å høre fra meg, eller for å si at han syns jeg er fantastisk, han prøver å få til å komme og treffe meg i 5 minutter når vi er på jobb bare for å se meg..Jeg prøver å holde igjen for at det ikke skal bli for voldsomt. Derfor er dette bare rart..

Det er ganske ferskt bruddet deres og kanskje de ikke er ferdig med hverandre allikevel..Vi har bare holdt på en liten måned.

Skrevet

Get a life

Anonymous poster hash: 446ef...1b9

Skrevet

Mulig dere har rett, men disse tingene har gått begge veier. Han sender meldinger fordi han savner å høre fra meg, eller for å si at han syns jeg er fantastisk, han prøver å få til å komme og treffe meg i 5 minutter når vi er på jobb bare for å se meg..Jeg prøver å holde igjen for at det ikke skal bli for voldsomt. Derfor er dette bare rart..

Det er ganske ferskt bruddet deres og kanskje de ikke er ferdig med hverandre allikevel..Vi har bare holdt på en liten måned.

La det gåå, la det gååååå

Anonymous poster hash: 6f18d...fc9

Skrevet

Slapp av!! Mannen har jobbet i natt! Han er trøtt og sliten. Vent til i kveld, har du ikke fått mld da, så kan du ringe han.

Anonymous poster hash: 1a73e...52b
Skrevet

Hvorfor tror du han er hos eksen da?

Er det nylig slutt? Er de ikke ferdige med hverandre?

I så fall - han går for fort frem og vil egentlig være alene.

Anonymous poster hash: 1ade1...f6c

Skrevet

Men hvorfor tror du han er hos eksen? Dårlig start på forholdet når du er så krevende og har null tillit.

Skrevet

Men hvorfor tror du han er hos eksen? Dårlig start på forholdet når du er så krevende og har null tillit.

Hvordan er jeg krevende?

Skrevet

Hvordan er jeg krevende?

Du virker MEGET usikker på forholdet

Er du egentlig klar for et forhold?

Skrevet

Hvordan er jeg krevende?

Du virker krevende fordi du faktisk fikk en sms fra bilen igår. Og kl 8(!) idag skrev du her inne og var frustrert iver manglende svar..

Når var han ferdig på jobb i morges da?

Du må bare roe helt ned!

Kanskje lurt for deg å være alenemå jobbe med deg selv og din panikk for manglende respons før du går inn i et forhold. Det tror jeg kan være lurt.

Kan være han ikke er keen, men helt ærlig så er det ikke krise å ikke få en sms på noen timer å trenger ikke bety noe som helst.

Skrevet

Han sov en liten lur i går, før han var på jobb i hele natt. Han sendte deg en melding da han dro fra jobb, og det er vel sannsynlig at han kom hjem og stupte i seng, og du tenker at nå er alt over fordi han ikke sendte flere kosesnapper fra sengekanten eller svarte på meldingen du sendte rett etter at han hadde sovnet etter en våkenatt? La mannen få sove noen timer. Uansett hva som er årsaken til at han ikke melder deg hver time, så hjelper det deg ingenting å sitte å spekulere eller skissere opp ulike scenarier. Om du ikke kan takle å være i et forhold der du ikke har 100% kontroll på hvor han er eller hva han gjør, eller får bekreftelser hele tida, så er det kanskje ikke det rette forholdet.

Skrevet

Slutt å mase! Med slik masing som du tydeligvis bedriver, så skremmer du ham. La mannen få puste! Sånn masing skremmer jo fanden på flat mark - voksne folk har da vel annet å ta seg til enn å sende kosemeldinger 24/7. 

Anonymous poster hash: 53085...c9c
Skrevet

Får nesten utslett av å lese hvor intense mange damer kan være!

Herregud kvinnfolk, slapp litt av!! Han er trøtt/sliten/har glemt å sende melding/mobilen er tom for strøm/whatever.

Er det verdens undergang? Mener du at han skal snappe og chatte og gudene vet hva med deg 24/7 for at du skal føle deg elsket?

Er glad jeg ikke er mann/lesbisk...Anonymous poster hash: 01e9d...6d5

Tildels enig i dette. Jeg er overrasket over hvor mye oppmerksomhet mange trenger; utallige 'ELSKER deg', tekstmld. med dikt, og diverse tull. Dette er ikke noe sunnhetstegn!

Anonymous poster hash: 1fd74...5e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...