Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 15. mars 2015 #26 Skrevet 15. mars 2015 Å få komplimenter fra fremmede er noe av det hyggeligste som er, det gjør hele dagen bedre Jeg er ofte for sjenert til å si noe, men det er ofte jeg ser andre å tenker at du var jammen flott ! Skulle ønske jeg våget å si noe når jeg tenker det
Dama på bygda Skrevet 15. mars 2015 #27 Skrevet 15. mars 2015 Har et flott eksempel på dette: Vi skulle til mine svigers å grille, min mor var også invitert av de. Hun prioriterer seg selv dårlig så kjøp av nye antrekk skjer meget sjelden. Hun hadde til denne anledningen kjøpt nye penklær på salg, hun var så utrolig fornøyd selv. Vi var innom å kjøpte blomster hun ville ta med. Når dama i butikken pakket blomstene kommenterte hun "Gud for et flott antrekk du hadde". Kanskje dama sier noe til alle, men min mor virkelig strålte! Utrolig søt dame i butikken. Dette gjorde virkelig dagen til min mor☺
Cat.68 Skrevet 16. mars 2015 #28 Skrevet 16. mars 2015 Ja det skjer da det . Spesielt hvis noen lukter veldig godt sier jeg det, og spør gjerne hvilken parfyme de bruker. Eller om dem tar seg usedvanlig godt ut, komplementerer jeg gjerne det. Et smil eller godord gjør så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå