Gå til innhold

Jeg er så ensom - dagens utblåsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så tøft at samboer jobber 4 uker på og 4 av.

Når han er borte så er det veldig tomt og jeg hører aldri fra svigerfamilien

Jeg prøvde å ringe og ta initiativ i begynnelsen.

Men ga litt opp, dessverre

Når han er hjemme så forventes det at jeg skal snu opp ned på tilværelsen. Då skal jeg være en del av livet hans igjen. Være med til svigers, føler meg ikke hjemme der pga mine barn er ikke en del av de. Ingen bilder av mine barn f eks.

Føler at livet er så av og på

Syns det er vanskelig..

Dette er i grove trekk. Hvordan hadde du taklet dette ?

Anonymous poster hash: 387d1...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig at svigerforeldre har bilder av barna som svigerdatter/sønn har fra før ? Mine svigerforeldre og foreldre har ikke det.

Dersom de kun ønsker kontakt med deg når sønnen er hjemme,hadde jeg ikke giddet bli med dit når han var hjemme. Blåst en lang marsj i de rett og slett.

Anonymous poster hash: 4db4c...a14

Skrevet

Er det vanlig at svigerforeldre har bilder av barna som svigerdatter/sønn har fra før ? Mine svigerforeldre og foreldre har ikke det.

Dersom de kun ønsker kontakt med deg når sønnen er hjemme,hadde jeg ikke giddet bli med dit når han var hjemme. Blåst en lang marsj i de rett og slett.

Anonymous poster hash: 4db4c...a14

Er det jeg også vil nå...

Men da vet jeg at samboeren min blir så lei seg.

Han har sagt at eksen ikke ville heller. NÅ skjønner jeg henne faktisk....

Anonymous poster hash: 387d1...e99

Skrevet

Du må nok lære deg å skape ditt eget liv, da samboeren din jobber borte. Så synes jeg at du får bli med til svigers, men du trenger ikke å bli med hver gang. Han kan fint dra dit alene og.

Nå er jeg alene hele tiden, så sånn sett så er jeg vant til det, og gjør mitt. Trener, brukte barnepass da barna var små, nå er de hjemme alene. Jeg og barna er ute på aktiviteter, er sammen med andre enslige mødre og deres barn, besøker venninner med barn.

Anonymous poster hash: 91b81...c27
Skrevet

Har du ikke egen familie og venner du kan være sammen med da?  Jeg hadde ikke forventet at svigers skulle være de som ivaretok mine sosiale behov. Og enda mindre at de skulle ha bilder av mine særkullsbarn på veggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...