Gå til innhold

Åpner FB for innlegg på bursdagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner vil ikke at folk skal kunne skrive innlegg på veggen sin, men hvert år åpner hun veggen for bursdagshilsner. Hun pkeier å annonsere det med at veggen nå er åpen. Hva er poenget? At andre skal se hvor mye hun blir satt pris på. De som ser at hun har bursdag, kan jo sede gratulasjon som melding, så det er jo ikke nødvendig å åpne veggen for det. Spesielt (og ja, jeg har lite å ta meg til) :P 

Anonymous poster hash: 29557...dab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol, så kleint.

Anonymous poster hash: 5415f...750
Skrevet

Haha... ja det var noe spesielt. Hvert fall å annonsere at nå kan dere gratulere meg. :-p

Anonymous poster hash: a44e4...031

Skrevet

Å herregud. Dama trenger sosiale antenner i bursdagsgave.

Anonymous poster hash: 2f93c...2ba
Skrevet

Det er bare flaut. Hvertfall å annonsere at nå er veggen åpen så nå må dere gratulere henne. Hadde jeg vært deg hadde jeg gratulert henne på sms (hvis det er naturlig) og ikke på Facebook

Anonymous poster hash: 71d9c...e0a

Skrevet

jeg åpner også veggen min kun når jeg har bursdag,men jeg skriver jo ingenting om jeg har bursdag,men det står jo på facebook det

Skrevet

jeg åpner også veggen min kun når jeg har bursdag,men jeg skriver jo ingenting om jeg har bursdag,men det står jo på facebook det

Så kleint. Hvorfor gjør du det? Haha!

Anonymous poster hash: 6b561...d99

Skrevet

fordi jeg gidder ikke ha masse bilder og slik andre tagger meg i resten av året, koselig og få hilsner på bursdagen,er kun en gang i året,synes aboslutt ikke det er kleint

Skrevet

Kleint ja! "Nå er veggen offisielt åpnet dere". Haha

Anonymous poster hash: 6badd...cc5

Skrevet

Så kleint. Hvorfor gjør du det? Haha!Anonymous poster hash: 6b561...d99

fordi jeg gidder ikke ha masse bilder og slik andre tagger meg i resten av året, koselig og få hilsner på bursdagen,er kun en gang i året,synes aboslutt ikke det er kleint

Du burde ha stengt hele året.

Anonymous poster hash: cc1dc...fbf

Skrevet

Når man stenger siden sin, så er det vel så man godkjenner innlegg om man vil la de komme ut på siden sin. Eneste dagen i året man nedlesses på FB, er på bursdagen sin, siden ALLE gratulerer en den dagen. Da er det lettere å åpne for innlegg den dagen og stenge igjen.. Eller innføre at man selv legger ut et bilde eller et innlegg, som de kan gratulere en under ;)

Anonymous poster hash: 6d5eb...2c3
Skrevet

Men hvorfor er du på FB eller hvorfor har du venner som tagger deg i ting du ikke vil bli tagget i? 

Skrevet

Du kan legge inn at du må godkjenne alt som blir tagget før det legger seg på veggen din

Anonymous poster hash: df582...edf

Skrevet

Men de menneskene kan du sende gratulasjonsmelding til deg. Du behøver jo ikke ha på veggen at alle er så begeistret for deg akkurat på bursdagen, mens du misliker det de har å si resten av året. Det må jo være en egotripp som gjør at du ønsker har det på åpen vegg.

Hi

Jeg gidder ikke å gratulere denne dama med dagen, nettopp fordi jeg synes det er skikkelig kleint.

Anonymous poster hash: 29557...dab

Skrevet

Haha, så utrolig teit:)

Veggen er nå åpnet, sett i gang å hylle meg... Men ikke plage meg når jeg har fått gratulasjonen min.

Anonymous poster hash: 477b5...3ae

Skrevet

Graver meg langt ned på den personens vegne :o hjelp,så flaut!

Anonymous poster hash: 50e50...cf1

Skrevet

Nei huff, gu så flaut! En ting er å åpne veggen på selve bursdagen, men å skrive "nå er veggen åpen, vær vær så god og gratulerer meg"!!! Nei huff, kleint :o

Anonymous poster hash: b0564...8be

Skrevet

Høres helt fjernt ut. Hadde latt være å gratulere.

Skrevet

He-he, kleint ja....

Anonymous poster hash: a3511...d38
Skrevet

Jøss, er det noen som gjør det altså?

Jeg har på den innstillingen som gjør at jeg aktivt må godkjenne bilder jeg blir tagget i før de havner på veggen min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...