Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Bhg - personalet sa de ikke hadde sett biting, men jenta mi visste jo hvem som hadde bitt henne. Hun hadde skikkelige blå-røde merker av både over-og undertegner. . Er det sånt man sier ja-ja til? Anonymous poster hash: 781ee...230
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Personalet kan faktisk ikke se hver eneste lille ting som skjer hele tiden. Hvis de sier de ikke har sett det, så bør du nesten stole på det. Hvis jenta de vet hvem som bet, så har hun kanskje sagt ifra til personalet når det skjedde? De har da sikkert håndtert situasjonen der og da. Hva mener du egentlig de skal gjøre?? Anonymous poster hash: 75e2a...21c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Det er ikke sikkert de har fått det med seg. Sånt skjer. Jeg ville sagt fra til personalet om hvem det var, slik at de kan følge litt mer med. Mine barn har blitt bitt før, hvor man ser tannraden godt. Jeg tar ikke så mye på vei. Anonymous poster hash: 9004c...d25
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Ja, det er sånt man sier ja-ja til! Om de så "sitter" på barna kan man aldri garantere 100% at f.eks biting aldri skjer. Det regner jeg med du også skjønner.. Men særlig moro er det jo ikke. Min eldste hadde en biteperiode da han var ca 1,5 år, og det var heller ikke noe særlig.... Tenker at du plutselig kan stå i den situasjonen at det er ditt barn som er biteren? Det viktige er at de er obs på det og prøver å hindre at det skjer igjen. Anonymous poster hash: 838a4...05a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Det er sånt som skjer ja, men hvis det samme barnet biter flere ganger bør de jo følge ekstra med på dette barnet. I vår bhg var det ei jente som bet ofte, de måtte ha en person til å følge med bare henne. Likevel fikk de ofte ikke stoppet bitingen for det skjer fort, men hovedformålet var å kunne vite nøyaktig hva som hadde skjedd, både overfor hennes foreldre og foreldrene til den som ble bitt, samt for å prøve å se bakgrunnen for bitingen og hva de evt. kunne gjøre med det. Jeg vet dette fordi jeg kjenner foreldrene hennes. Det eneste jeg har fått vite av personalet er at vår datter ble bitt to ganger, men ikke av hvem. De har jo taushetsplikt og kan ikke fortelle deg hvilke tiltak som evt. blir satt inn overfor et annet barn som biter. Anonymous poster hash: dadc4...9ba
Modesty Blaise. Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 (endret) Sånt skjer. Her opplevde bnøttebøtt å bli bitt 2 mnd etter hun startet i barnehagen. Da var det et annet barn som tok seg en liten jafs fordi barnet ikke ville ha en kos av datteren vår. Sånt skjer, og jeg tenker at det må man regne med. Har man en storbiter blant barna, så kan du være sikker på at barnehagen allerede jobber med det. Endret 14. mars 2015 av Modesty Blaise.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Ville krevd møte med styrer og det bitende barnet sine foreldre. Jeg syns ikke en sier jaja, jeg syns en lager helvete! Anonymous poster hash: a1e41...ad1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Jeg satt en gang med et barn på fanget (1,5-2 år) i samling. Visste an han var "en biter", så vi hadde alltid øyner i nakken, og var føre var. Likevel klarte han å kaste seg over gutten ved siden av, og bite til. Det kan skje så ufattelig fort!! Anonymous poster hash: f275c...39d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #9 Skrevet 14. mars 2015 Vel. Min ble også bitt i ansiktet. Det gikk hull på huden. Hun fikk infeksjon, måtte på antibiotika kur og fikk arr... 😟 Anonymous poster hash: e6dfa...3bb
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 Ville krevd møte med styrer og det bitende barnet sine foreldre. Jeg syns ikke en sier jaja, jeg syns en lager helvete! Anonymous poster hash: a1e41...ad1 Seriøst??!!! Små barn biter, get over it!!! Anonymous poster hash: 0240c...199
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #11 Skrevet 14. mars 2015 Personalet kan faktisk ikke se hver eneste lille ting som skjer hele tiden. Hvis de sier de ikke har sett det, så bør du nesten stole på det. Hvis jenta de vet hvem som bet, så har hun kanskje sagt ifra til personalet når det skjedde? De har da sikkert håndtert situasjonen der og da. Hva mener du egentlig de skal gjøre?? Anonymous poster hash: 75e2a...21c Henge biteren i offentlig gapestokk til spott og spe!! Gud forby noen røre gullungen hennes!!! Heng gjerne opp noen offerlam i form av barnehageansatte også så man kan spytte på dem alle!!! Anonymous poster hash: 62603...884
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #12 Skrevet 14. mars 2015 Vel. Min ble også bitt i ansiktet. Det gikk hull på huden. Hun fikk infeksjon, måtte på antibiotika kur og fikk arr... Anonymous poster hash: e6dfa...3bb Noen risikoer ligger latent i det å ha sosial omgang. Ville krevd møte med styrer og det bitende barnet sine foreldre. Jeg syns ikke en sier jaja, jeg syns en lager helvete! Anonymous poster hash: a1e41...ad1 Seriøst??!!! Små barn biter, get over it!!! Anonymous poster hash: 0240c...199 Nei, ikke seriøst. Blir bare så frustrert av folk som ikke forstår at ni til 36 barn i samme rom ikke kan kontrolleres 100%. Anonymous poster hash: a1e41...ad1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #13 Skrevet 14. mars 2015 Vel. Min ble også bitt i ansiktet. Det gikk hull på huden. Hun fikk infeksjon, måtte på antibiotika kur og fikk arr... Anonymous poster hash: e6dfa...3bb Noen risikoer ligger latent i det å ha sosial omgang. Ville krevd møte med styrer og det bitende barnet sine foreldre. Jeg syns ikke en sier jaja, jeg syns en lager helvete! Anonymous poster hash: a1e41...ad1 Seriøst??!!! Små barn biter, get over it!!! Anonymous poster hash: 0240c...199 Nei, ikke seriøst. Blir bare så frustrert av folk som ikke forstår at ni til 36 barn i samme rom ikke kan kontrolleres 100%. Anonymous poster hash: a1e41...ad1 He-he, tok ikke ironien der gitt..... ;-) Anonymous poster hash: 0240c...199
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #14 Skrevet 14. mars 2015 Vel. Min ble også bitt i ansiktet. Det gikk hull på huden. Hun fikk infeksjon, måtte på antibiotika kur og fikk arr... Anonymous poster hash: e6dfa...3bb Noen risikoer ligger latent i det å ha sosial omgang. Ville krevd møte med styrer og det bitende barnet sine foreldre. Jeg syns ikke en sier jaja, jeg syns en lager helvete! Anonymous poster hash: a1e41...ad1 Seriøst??!!! Små barn biter, get over it!!! Anonymous poster hash: 0240c...199 Nei, ikke seriøst. Blir bare så frustrert av folk som ikke forstår at ni til 36 barn i samme rom ikke kan kontrolleres 100%. Anonymous poster hash: a1e41...ad1 Puh, ble litt letta nå. Anonymous poster hash: dadc4...9ba
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #15 Skrevet 14. mars 2015 Ville krevd møte med styrer og det bitende barnet sine foreldre. Jeg syns ikke en sier jaja, jeg syns en lager helvete! Anonymous poster hash: a1e41...ad1 En seriøs barnehage vil forhåpentligvis ikke tillate det Anonymous poster hash: 62af7...722
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #16 Skrevet 14. mars 2015 Ville krevd møte med styrer og det bitende barnet sine foreldre. Jeg syns ikke en sier jaja, jeg syns en lager helvete! Anonymous poster hash: a1e41...ad1 En seriøs barnehage vil forhåpentligvis ikke tillate det Anonymous poster hash: 62af7...722 Skjønner jeg skulle lest alt først Anonymous poster hash: 62af7...722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå