Gå til innhold

Kriminell venninne, dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som jeg har kjent i noen år. Nylig fant jeg ut noe jeg ikke ville vite, men hun følte vel at hun kunne fortelle den skitne hemmeligheten sin til meg. Hun er kriminell og har fått flere forelegg fra politiet. Jeg vet at hun også gjør verre ting, enn det hun fikk bot for.

Hun har fått flere fartsbøter, og nå sist gang var det like før lappen røk, men heldigvis var det bare "gjennomkjøring forbudt" denne gangen. Hun er jevnlig litt hard på gassen, så tusenlappene har flydd. En gang fikk hun bot fordi hun mangler setebeltet, men det påstår hun var en glipp. Og når hun feilparkerer, så har hun aldri sett skiltet, sier hun. Men det verste, det er at hun snakker i tlf mens hun kjører bil, samtidig som barna er i bilen!

Jeg er så usikker på om jeg tør sende inn en bekymring til bv, men da tar de vel barna? Hun bryter loven hver eneste dag. Ikke betaler hun lisens, selv om hun har en diger tv, og hun snylter Internett av naboen. Hun laster ned filmer og serier fra dette "stjelte" nettet. I tillegg handler hun en del fake ting fra ebay til seg og barna. Uff, det er så vanskelig.

Hun er en god mor ellers, til tross for at hun er kriminell. Vanskelig. :-( :-(

Anonymous poster hash: 7b74a...277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: d3f69...7b8
Skrevet

Haha har trollet lite å finne på i kveld??

Lalletid nå tror jeg. Sov godt trollemor.

Skrevet

Dette er ikke en kriminell. Skjerp deg! Noen av tinga er ikke lov, men ifølge deg er jeg også kriminell. Mange som gjør alle disse tingene hver eneste dag.

Anonymous poster hash: 4135c...8e6

Skrevet (endret)

Gud bedre, ta å legg fra deg den rødvinsflaska og gå ut å se om du finner noe nordlys i stedet!

Endret av Gjest
Skrevet

Dette er ikke en kriminell. Skjerp deg! Noen av tinga er ikke lov, men ifølge deg er jeg også kriminell. Mange som gjør alle disse tingene hver eneste dag.

Bare fordi man gjør det hver dag, så er det "mer lov"?

Jeg trodde dere her inne ville støtte meg, siden alle er så opptatt av hva som er tillatt etter norsk lov, det har alltid vært malen her inne. Hvorfor er ikke hun kriminell når hun gjør kriminelle handlinger??

Hun kjøper en sjelden gang sterk HB også, men heldigvis så drikker hun det så sjelden, så jeg vil ikke kalle henne en narkoman (selv om hun bruker narkotika, som sterk HB regnes som ifølge lovverket). Jeg vet hun har blandet seg en sterk drink, når barna har lagt seg, men det hører til sjeldenhetene. (Jeg fortalte henne hva jeg syntes om det, da lo hun bare,...)

Hi

Skrevet

Å herregud..all energi og livsgnist ble som sugd ut av meg nå!!

kan fort hende bv snur seg og ser på deg istedet,du kan jo ikke være helt på nett stakkar :(

Anonymous poster hash: d92e6...f68

Skrevet

Jeg har en venninne som jeg har kjent i noen år. Nylig fant jeg ut noe jeg ikke ville vite, men hun følte vel at hun kunne fortelle den skitne hemmeligheten sin til meg. Hun er kriminell og har fått flere forelegg fra politiet. Jeg vet at hun også gjør verre ting, enn det hun fikk bot for.

Hun har fått flere fartsbøter, og nå sist gang var det like før lappen røk, men heldigvis var det bare "gjennomkjøring forbudt" denne gangen. Hun er jevnlig litt hard på gassen, så tusenlappene har flydd. En gang fikk hun bot fordi hun mangler setebeltet, men det påstår hun var en glipp. Og når hun feilparkerer, så har hun aldri sett skiltet, sier hun. Men det verste, det er at hun snakker i tlf mens hun kjører bil, samtidig som barna er i bilen!

Jeg er så usikker på om jeg tør sende inn en bekymring til bv, men da tar de vel barna? Hun bryter loven hver eneste dag. Ikke betaler hun lisens, selv om hun har en diger tv, og hun snylter Internett av naboen. Hun laster ned filmer og serier fra dette "stjelte" nettet. I tillegg handler hun en del fake ting fra ebay til seg og barna. Uff, det er så vanskelig.

Hun er en god mor ellers, til tross for at hun er kriminell. Vanskelig. :-( :-(

Haha, denne var jo faktisk litt morsom😊

Skrevet

Hvordan kan du unngå å se at dette er tull?

Skrevet

Dette er en trolletråd ;p hilsen hun som skrev tråden om livets harde skole.

Anonymous poster hash: 469c8...524

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...