Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Hei, jeg hadde mensen 28 - 7 mars ca. Opphold i ca 4 dager. Å siden onsdag har jeg hatt merkelig utflod, rosa/orange/brun utflod. Er så lite at jeg treng ik bruke bind/tampong. Ut i fra mine beregninger skulle jeg fått eggløsning Idag, men forsatt bare rar utflod. Hva er dette, å hvorfor ingen eggløsning ? Anonymous poster hash: 83426...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Det kan jo godt være at du har eggløsning da. Det er jo egentlig ganske vanskelig å si kun utfra utflod. Noen får jo også litt rosa utflod ved eggløsning. Og noen har vannaktig utflod, noen har eggehvite... Du kan ta en el-test for å sjekke, men for å vite med sikkerhet at du har eggløsning så kan du ta tempen og se etter stigning. Litt sent å begynne med det nå da, men sånn generelt. Anonymous poster hash: c7499...f12
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Det kan jo godt være at du har eggløsning da. Det er jo egentlig ganske vanskelig å si kun utfra utflod. Noen får jo også litt rosa utflod ved eggløsning. Og noen har vannaktig utflod, noen har eggehvite... Du kan ta en el-test for å sjekke, men for å vite med sikkerhet at du har eggløsning så kan du ta tempen og se etter stigning. Litt sent å begynne med det nå da, men sånn generelt. Anonymous poster hash: c7499...f12 Okay, takk for svar men er det ikke vanlig at eggløsning kommer 14 dager etter 1 mens dag ? Anonymous poster hash: 83426...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Det kan jo godt være at du har eggløsning da. Det er jo egentlig ganske vanskelig å si kun utfra utflod. Noen får jo også litt rosa utflod ved eggløsning. Og noen har vannaktig utflod, noen har eggehvite... Du kan ta en el-test for å sjekke, men for å vite med sikkerhet at du har eggløsning så kan du ta tempen og se etter stigning. Litt sent å begynne med det nå da, men sånn generelt. Anonymous poster hash: c7499...f12 Okay, takk for svar men er det ikke vanlig at eggløsning kommer 14 dager etter 1 mens dag ? Anonymous poster hash: 83426...fa2 Eggløsning kommer 14 dager FØR første mensdag. Har man 28 dagers syklus vil det også være 14 dager etter forrige mens, men slik er det ikke for alle. Ta utgangspunkt i når du forventer neste mens Anonymous poster hash: 902ed...f6b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Eggløsningen kommer 14 dager før neste mens. Hvis du har 28 dagers syklus passer det jo da med 14 dager etter første mensdag også. Anonymous poster hash: 11d4c...dcf
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Det kan jo godt være at du har eggløsning da. Det er jo egentlig ganske vanskelig å si kun utfra utflod. Noen får jo også litt rosa utflod ved eggløsning. Og noen har vannaktig utflod, noen har eggehvite... Du kan ta en el-test for å sjekke, men for å vite med sikkerhet at du har eggløsning så kan du ta tempen og se etter stigning. Litt sent å begynne med det nå da, men sånn generelt. Anonymous poster hash: c7499...f12 Okay, takk for svar men er det ikke vanlig at eggløsning kommer 14 dager etter 1 mens dag ? Anonymous poster hash: 83426...fa2 Eggløsning kommer 14 dager FØR første mensdag. Har man 28 dagers syklus vil det også være 14 dager etter forrige mens, men slik er det ikke for alle. Ta utgangspunkt i når du forventer neste mens Anonymous poster hash: 902ed...f6b Okay er litt usikker, har hatt 31 dager sykulus siden desember , men i februar hadde jeg 28 dager. Så vet ikke hvortid mensen kommer Anonymous poster hash: 83426...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Det kan jo godt være at du har eggløsning da. Det er jo egentlig ganske vanskelig å si kun utfra utflod. Noen får jo også litt rosa utflod ved eggløsning. Og noen har vannaktig utflod, noen har eggehvite... Du kan ta en el-test for å sjekke, men for å vite med sikkerhet at du har eggløsning så kan du ta tempen og se etter stigning. Litt sent å begynne med det nå da, men sånn generelt. Anonymous poster hash: c7499...f12 Okay, takk for svar men er det ikke vanlig at eggløsning kommer 14 dager etter 1 mens dag ? Anonymous poster hash: 83426...fa2 Eggløsning kommer 14 dager FØR første mensdag. Har man 28 dagers syklus vil det også være 14 dager etter forrige mens, men slik er det ikke for alle. Ta utgangspunkt i når du forventer neste mens Anonymous poster hash: 902ed...f6b Okay er litt usikker, har hatt 31 dager sykulus siden desember , men i februar hadde jeg 28 dager. Så vet ikke hvortid mensen kommer Anonymous poster hash: 83426...fa2 Det er ikke så uvanlig. Eggløsningstester kan hjelpe. Du får det billig på e-bay Anonymous poster hash: 902ed...f6b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Det kan jo godt være at du har eggløsning da. Det er jo egentlig ganske vanskelig å si kun utfra utflod. Noen får jo også litt rosa utflod ved eggløsning. Og noen har vannaktig utflod, noen har eggehvite... Du kan ta en el-test for å sjekke, men for å vite med sikkerhet at du har eggløsning så kan du ta tempen og se etter stigning. Litt sent å begynne med det nå da, men sånn generelt. Anonymous poster hash: c7499...f12 Okay, takk for svar men er det ikke vanlig at eggløsning kommer 14 dager etter 1 mens dag ? Anonymous poster hash: 83426...fa2 Eggløsning kommer 14 dager FØR første mensdag. Har man 28 dagers syklus vil det også være 14 dager etter forrige mens, men slik er det ikke for alle. Ta utgangspunkt i når du forventer neste mens Anonymous poster hash: 902ed...f6b Okay er litt usikker, har hatt 31 dager sykulus siden desember , men i februar hadde jeg 28 dager. Så vet ikke hvortid mensen kommer Anonymous poster hash: 83426...fa2 Det er ikke så uvanlig. Eggløsningstester kan hjelpe. Du får det billig på e-bay Anonymous poster hash: 902ed...f6b Okay ^^ takk for svar, er det også vanlig å få sånn rar utflod ? har aldri hatt det før. Anonymous poster hash: 83426...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #9 Skrevet 14. mars 2015 Eggløsning kommer ikke garantert 14 dager før neste mens nei. Det er gjennomsnittet, men man kan lett ha kortere eller lengre lutealfase. Eneste måten å finne lengden på sin egen lutealfase er å tempe. Anonymous poster hash: c7499...f12
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 Jeg har tatt eggløsningstester, og hos meg kommer el ca ti dager før mens. Har 28 dagers syklus (får mensen hver fjerde fredag etter lunsj kl 12, går som ei klokke ) Anonymous poster hash: 43282...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå