Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Hvordan var fødslene deres? Anonymous poster hash: bd958...05e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Romslig bekken? Hvordan vet man det? Anonymous poster hash: 47dd8...f65
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Romslig bekken? Hvordan vet man det?Anonymous poster hash: 47dd8...f65 Jordmor sjelker bekkenet ditt og forteller deg hvordan du ligger an. Be jordmoren din sjekke bekkenet. Anonymous poster hash: bd958...05e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Romslig bekken? Hvordan vet man det?Anonymous poster hash: 47dd8...f65 Jordmor sjelker bekkenet ditt og forteller deg hvordan du ligger an. Be jordmoren din sjekke bekkenet.Anonymous poster hash: bd958...05e Jeg er ikke gravid nå så det trengs ikke men da jeg var gravid med sønnen min var det aldri noen som sjekket eller snakket om bekkenet mitt? Annet enn at jeg sleit med bekkenløsning da Anonymous poster hash: 47dd8...f65
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Romslig bekken? Hvordan vet man det?Anonymous poster hash: 47dd8...f65 Jordmor sjelker bekkenet ditt og forteller deg hvordan du ligger an. Be jordmoren din sjekke bekkenet.Anonymous poster hash: bd958...05e Jeg er ikke gravid nå så det trengs ikke men da jeg var gravid med sønnen min var det aldri noen som sjekket eller snakket om bekkenet mitt? Annet enn at jeg sleit med bekkenløsning da Anonymous poster hash: 47dd8...f65 Horfor spør du da? Anonymous poster hash: bd958...05e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Romslig bekken? Hvordan vet man det?Anonymous poster hash: 47dd8...f65 Jordmor sjelker bekkenet ditt og forteller deg hvordan du ligger an. Be jordmoren din sjekke bekkenet.Anonymous poster hash: bd958...05e Jeg er ikke gravid nå så det trengs ikke men da jeg var gravid med sønnen min var det aldri noen som sjekket eller snakket om bekkenet mitt? Annet enn at jeg sleit med bekkenløsning da Anonymous poster hash: 47dd8...f65 Horfor spør du da? Anonymous poster hash: bd958...05e Eh, fordi jeg ble nysgjerrig da jeg så overskriften din ? Er jo gjerne sånn når du legger ut spørsmålet på anonymforum. Om det kun er gravide som 'får lov' å svare på tråden din foreslår jeg at du legger ut på et av de andre forumene neste gang. Anonymous poster hash: 47dd8...f65
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 Det er det snåleste jeg har hørt! Anonymous poster hash: 2e343...51f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Jordmor sa ikke noe om bekkenet mitt. Men i følge ct-scanningen hadde jeg et romslig bekken. Barnet satt likevel bom fast. Endte med hastekeisersnitt. Anonymous poster hash: b0453...db3
Mrs. Kaizer Skrevet 14. mars 2015 #9 Skrevet 14. mars 2015 Romslig bekken? Hvordan vet man det?Anonymous poster hash: 47dd8...f65 Jordmor sjelker bekkenet ditt og forteller deg hvordan du ligger an. Be jordmoren din sjekke bekkenet. Anonymous poster hash: bd958...05e Jordmor kan vel ikke sjekke om du har smalt eller bredt bekken? Jeg måtte ta røntgen etter 1. fødsel for å fastslå det. Tviler på at fødselslegen hadde henvist meg til røntgen hvis det er noe jordmoren kan se.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 Det er vel ikke vanlig å gå rundt og vite slikt? Så vidt jeg vet kan man ikke undersøke det klinisk. Man tar ikke røntgen uten grunn, og i alle fall ikke om det er noe en jordmor kan finne ut av på undersøkelsesbenken sin. Anonymous poster hash: c86c0...010
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #11 Skrevet 14. mars 2015 Jeg tror jeg har et romslig bekken. Fødslene mine har gått veldig lett egentlig. Jordmor på siste fødsel sa at jeg hadde fødekropp fordi jeg kom helt til full åpning på det hun definerte som "dårlige" rier. Altså de kom uregelmessig og varte som regel i bare 20-40 sekunder. Normalt skal de visst vare i minst 45-60 sekunder for å bli regnet som gode nok til å gi skikkelig åpning, samt være regelmessige, men kroppen min åpnet seg da altså helt opp uten en eneste god rie ved alle mine fire fødsler. Selv utdrivningsfasen gikk også greit. Med ene barnet kom babyen med knyttneven inntil holde, og han veide 4,5 kg, men det var null problem. Anonymous poster hash: 83c73...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå