Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Jeg har noen ganger i livet kommet borti personer, ofteste kvinner som tar mye med den største selvfølge. Disse har ofte hengivne venner og familie som også gir uten å mukke. Disse mener ofte at det er andre regler for dem enn for andre, for eksempel kan de vente full lojalitet fra venner og ha nulltoleranse om noen svikter. Når de selv svikter, noe som skjer ofte så mener de gjerne at vennene må ha forståelse for at de ikke er perfekte og snur gjerne på problemstillingen slik at de selv er offeret. Det rare er at de ofte får forståelse. Hvorfor får enkelte holde på slik? Anonymous poster hash: 6c9fc...b7b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Vi tolket den tråden litt ulikt. Jeg er en av de få som ser på seg mer som en taker enn en giver på rent praktiske ting. Jeg elsker at mannen har satt på bilen, så jeg kan sette meg rett ut i varm bil eller at han har kjøpt favoritt sjokoladen min når han var på butikken. Han henter stort sett drikke osv til meg hvis vi ligger på sofaen. Og jeg setter umåtelig pris på det. Men jeg har det ikke slik i noen andre relasjoner, og forventer det heller ikke. Jeg tror nok folk er litt redd for å tråkke meg på tærne, for jeg er en sånn som ordner det selv. De menneskene du snakker om er bortskjemte og jeg tror ikke de ser hvor mye andre gir av seg selv for å blidgjøre dem. Så de ser nok på seg selv som de største giverene. Og bagatellisere ting som tyder på det motsatte. Tenker at noen har det kanskje litt for bra i oppveksten og mange finner seg ektefeller og venner som fortsetter trenden. Anonymous poster hash: b4cae...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå