Gå til innhold

Hjelp meg damer, hvem er den idiotiske parten her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sier at han elsker meg. Han er flink å kysse meg og kose, helt uanmeldt kommer han å gir meg kos flere ganger i løpet av døgnet.

Men han er så sykt hardhendt. Nå ligger jeg med blåkuler på brystkassen og hoven leppe..

Han er drit sur og jeg likeså.

Jeg kan fortelle en episode som skjedde nettopp. Jeg la meg ur i sengen for å slappe av litt, etter å bare ha sovet 2 timer etter nattevakt i natt. Mannen kommer å legge seg i sengen med meg. Han drar opp en snusboks fra lommen og slenger den mot meg. Han skulle gi meg snus boksen som han kjøpte til meg. Uheldigvis lander denne boksen rett i leppa, så den bløt og hovner opp.

Jeg får så vondt at jeg snur meg og holder meg for ansiktet, mens jeg ber han la meg være i fred. Han tar tak rundt meg og klemmer til jeg ikke får puste, og prøver så å gjøre meg kåt ( tror jeg!! ), ved å prøve å kjøre fingrene sine oppi meg. Dette mens jeg fremdeles ligger med ryggen til og holder meg for ansiktet.

Jeg ber han stoppe, men han gjør det bare enda hardere og nå får jeg sykt vondt der også. Jeg ber han slutte igjen, noe han ikke gjør, og da tar jeg å småkniper på hånden hans. Han blir forbanna og kniper meg så jævlig i ræva at jeg mister pusten.. Så går han ut av rommet og smeller med døra.

Etterpå spør han om hvorfor jeg ble så sint av at han var uheldig å traff meg med snus boksen. Jeg sier at jeg ikke ble sur pga det, men for at han ikke stoppet når jeg ba han om det.. Da sier han at han aldri gjorde noe annet enn å være uheldig med snus boksen..

Er det jeg som er helt bak mål her??? Begynner å bli litt lei av desse merkene på kroppen nå...

Anonymous poster hash: e8c64...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WTF!!!?? Hadde meldt mannen til politiet jeg!!

Anonymous poster hash: 78161...3fb

Skrevet

Nei, du er ikke bak mål. Det med snusboksen var et uhell, men det sier du selv. Resten er ikke greit, og hvis han ikke slutter så ville jeg kommet meg langt vekk siden han ikke ser at det han gjør ikke er greit.

Anonymous poster hash: 7d7c7...0ff

Skrevet

Det der er jo ett jævla overgrep. Sorry språket, men hadde min gjort noe sånt hadde han fått seg en solid en på trynet! Man må jo respektere det du sier, og han må da forstå at han må være litt forsiktig. 

Anonymous poster hash: ab4d3...268
Skrevet

Dette er jo overgrep! Har forholdet deres alltid vært slik? 😱

Anonymous poster hash: b2570...0e8

Skrevet

Hovden leppe fikk du pga snusboksen. Det var et uhell som du selv sier!

Hvordan du fikk blåkuler på brystkassa av det andre forstår jeg ikke.....

Men nei, det er selvfølgelig ikke greit at han ikke stopper når du sier stopp.

Dere trenger åpenbart å kunne kommunisere bedre. Han må forstå at du synes han er hardhendt. Har du forsøkt å formidle det til han på en ordentlig måte? I en normal samtale? Altså, ikke ved å klype han tilbake?

Det blir selvfølgelig helt feil hvis du må klype han for å fange oppmerksomheten hans......

Anonymous poster hash: 0d14c...555

Skrevet

For en barnslig drittmann!

Hadde ikke giddet å være sammen med en som behandler kvinner sånn. Helt respektløs!

Anonymous poster hash: 28bda...71d

Skrevet

Det han holder på med er jo ikke greit i det hele tatt!

Det er jo overgrep å drive å kjøre fingrene oppi deg når du ikke vil!

Og det at han ikke hører når du sier stopp, er ikke bra.

Må kaste en snusboks temmelig hardt for at du skal få hoven leppe , de veier jo ingenting.

Utrolig umoden oppførsel , herregud , jeg hadde blitt dritforbanna!

Skrevet

Les litt om psykopater, tror du kan kjenne han igjen i det :o

Anonymous poster hash: 1c256...660
Skrevet

Å herregud! Klarer ikke lukke munnen her, er helt sjokkert. Overgrep og trakkassering. 

Anonymous poster hash: c19da...c59
Skrevet

Noe av det mest bekymringsverdige her, Hi, det er at du må spørre om det er du eller mannen som "er den idiotiske parten her".

Du blir tydeligvis gang på gang utsatt for overgrep som gjør at du stadig går med blåmerker på kroppen. Mannen din respekterer ikke dine nei.

Når han kjører fingrene oppi deg uten ditt samtykke så er det et seksuelt overgrep.

De fleste voldtekter og seksuelle overgrep foregår i relasjoner som f.eks. ekteskap, samboerskap, forhold...

En mann som hadde gjort det din mann gjorde i dag, han hadde ALDRI kommet nær meg igjen!

Mishandling og seksuelle overgrep er ALDRI akseptabelt.

Og det at du er nødt til å spørre om det, Hi, det er svært bekymringsfullt, for det viser at du har mistet dine naturlige grenser for hva som er rett og galt, og jeg mistenker at du blir manipulert i det forholdet slik at du ikke lenger ser klart.

Kom deg bort fra den mannen - han er en overgriper som på ingen måte respekterer deg.

Takk uhellet med snusboksen, for kanskje det som skjedde etterpå kan få deg til å forstå at mannen din driver med mishandling og seksuelle overgrep. Når han ikke får sex prøver han å tvinge seg på deg, han mishandler deg seksuelt, og når han likevel ikke får deg til å gå med på sex så blir han forbanna på deg og sur.

Har du barn så må du komme deg vekk fra denne mannen, Hi!

La dette være den berømte dråpen som får begeret til å flyte over. Våkne opp og kom deg unna denne mannen! Og gjør det nå!

Anonymous poster hash: b49f2...9cb
Skrevet

Herregud, er han sånn til vanlig eller var dette et engangstilfelle? Noen par har jo en litt "brutal" omgangsform, men da er det oftest et samtykke til stede.

Lurer litt på hvordan du ble skadet av en snusboks av alle ting? De er veldig lette?

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Lurer litt på hvordan du ble skadet av en snusboks av alle ting? De er veldig lette?

Den er jo ikke lett når den er full. Og i tillegg treffer henne i fart..

Ellers signerer jeg det lange fornuftige svaret rett over her, svar 9cb..

For en drittsekk! Du må komme deg unna nå!

Skrevet

Hvordan går det med deg, HI?

Anonymous poster hash: b49f2...9cb
Skrevet

Mannen min sier at han elsker meg. Han er flink å kysse meg og kose, helt uanmeldt kommer han å gir meg kos flere ganger i løpet av døgnet.

Men han er så sykt hardhendt. Nå ligger jeg med blåkuler på brystkassen og hoven leppe..

Jeg kan fortelle en episode som skjedde nettopp. Jeg la meg ur i sengen for å slappe av litt, etter å bare ha sovet 2 timer etter nattevakt i natt. Mannen kommer å legge seg i sengen med meg. Han drar opp en snusboks fra lommen og slenger den mot meg. Han skulle gi meg snus boksen som han kjøpte til meg. Uheldigvis lander denne boksen rett i leppa, så den bløt og hovner opp.

Jeg får så vondt at jeg snur meg og holder meg for ansiktet, mens jeg ber han la meg være i fred. Han tar tak rundt meg og klemmer til jeg ikke får puste, og prøver så å gjøre meg kåt ( tror jeg!! ), ved å prøve å kjøre fingrene sine oppi meg. Dette mens jeg fremdeles ligger med ryggen til og holder meg for ansiktet.

Jeg ber han stoppe, men han gjør det bare enda hardere og nå får jeg sykt vondt der også. Jeg ber han slutte igjen, noe han ikke gjør, og da tar jeg å småkniper på hånden hans. Han blir forbanna og kniper meg så jævlig i ræva at jeg mister pusten.. Så går han ut av rommet og smeller med døra.

Etterpå spør han om hvorfor jeg ble så sint av at han var uheldig å traff meg med snus boksen. Jeg sier at jeg ikke ble sur pga det, men for at han ikke stoppet når jeg ba han om det.. Da sier han at han aldri gjorde noe annet enn å være uheldig med snus boksen..

Er det jeg som er helt bak mål her??? Begynner å bli litt lei av desse merkene på kroppen nå...

Beklager, men du er idioten her...som er sammen med en slik mann.

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff huff og atter huff. Kom deg på bussen og ikke se deg tilbake.

Skrevet

Du er "idioten" i dette forholdet, som ikke skjønner at denne mannen er direkte slem med deg.

Han har jo manipulert det helt, en mann skal være kjærlig og forsiktig med sin kvinne, ikke brutal og voldelig!

Litt lekeslossing og herjing kan være gøy, men da skal begge to samtykke, og når den ene sier stopp fordi det gjør vondt skal den andre stoppe, selvfølgelig.

At mannen din herjer med deg mot din vilje, så du blir full av kuler og blåflekker er ingenting mindre enn mishandling!

Anonymous poster hash: d7d21...17e
Skrevet

Dette kan da ikke være et engangstilfelle heller?

Hadde min mann plutselig oppført seg slik, da hadde jeg slått han i trynet og spurt hva i helvete det er han feiler!!!

Anonymous poster hash: c27c0...2e4

Skrevet

Du sier nei og ber han om å la være, noe han ikke respekterer, overgrep kalles det!

og at han ikke selv ser problemer med når du snakker med han etterpå?? Overgrep ja!

Anonymous poster hash: 6165a...7e9

Skrevet

Dette er så ille at jeg må spørre meg selv om det er sant???

Mannens gode sider spiller ingen rolle her. Han voldtar deg og mishandler deg! Kom deg vekk!! I dag!!!

Anonymous poster hash: b0682...e0f

Skrevet

Dette er faktisk overgrep. "Den man elsker, tukter man", passer perfekt her. Han har problemer han kanskje (trolig) ikke ser selv, men han virker til å ha behov for å gi hardhendt og røff behandling.

Anonymous poster hash: d72be...b44
Skrevet

Du ble utsatt for et seksuelt overgrep og det er selvsagt ikke greit. Hadde noen gjort noe slikt mot meg så hadde jeg aldri villet se vedkommende igjen! Beklager, men du er idioten her som lar noen behandle deg slik.

Skrevet

Hvor ble det av HI? 

Anonymous poster hash: b10ee...d34
Skrevet

Du forlater han, selvsagt. OVERGREP spør du meg!!!! Er han syk i hodet? Å kjøre to fingre oppi deg når du ber han ikke gjøre det er jo voldtekt :-( kjære deg, gå fra han... 

Anonymous poster hash: 60351...15b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...