Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde du før positiv g-test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du noen symtomer på graviditet før du fikk positiv test?

Anonymous poster hash: de212...197
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme pupper, ekkel smak i munnen når jeg blei sulten.

Anonymous poster hash: 5c569...d4c

Skrevet

Panikk av uteblitt mens.

Anonymous poster hash: 36064...386

Skrevet

Jeg var kvalm fra uke 3, altså uka før forventet mens.

Anonymous poster hash: 72196...dee

Skrevet

Ømme pupper, vondt i bekkenet

Anonymous poster hash: a334e...56d

Skrevet

de ligner på slik jeg har hatt det før mensen, for trodde hele tiden at det var den som skulle komme :)

Skrevet

Jeg reagerte på at puppene plutselig var litt "fyldigere" og at jeg kunne se blodårene tydelig.. Var det som fikk meg på tanken om at en test kunne være lurt...

Skrevet

Ømme pupper, vondt i bekkenet

Glemte sånne "mensmurringer" som vanligvis kommer da jeg får mensen, bare at den her gangen kom aldri mensen :/

Skrevet

Litt mer kviser enn ved vanlig pms, og økt utflod. Ellers var alt slik som det pleide være i dagene før mens.

Anonymous poster hash: f865e...a57
Skrevet

Menssmerter begynte noen dager før IKM, ble litt verre for hver dag. Mensen kom aldri. IKMdagen fikk jeg plutselig sterk metallsmak i munnen.

Anonymous poster hash: e5304...d60

Skrevet

1. gang: Uteblitt mens, og da visste jeg bare at jeg var gravid! :-) Ellers ingen symptomer.

2. gang: Ingen symptomer, tok en test fordi jeg var testefreak, og skulle ha mensen om ett par dager. Greide nesten ikke å tro den var positiv, hadde prøvd en stund. :-) Men denne gangen kom kvalmen/svimmelheten bare noen få dager etterpå....

Anonymous poster hash: d75c2...238
Skrevet

Mensmurringer, ømme bryster, verking på innsiden av lårene .

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Masse kviser og byller, pluss noe kvalme, ømme pupper og mye stikkinger i livmor.

Skrevet

Verking på innsiden av lårene ??

🙊🙊🙊

Anonymous poster hash: c2718...2d0

Skrevet

Eneste symptom jeg har hatt i mine tre graviditeter er at jeg måtte tisse HELE tida. Og da mener jeg skikkelig ofte... 

Deilig å slippe kvalme og slikt, men det er jo ikke særlig praktisk å måtte på do hver time hele døgnet i et helt sv.skap....

Anonymous poster hash: bb502...cf9
Skrevet

Verking på innsiden av lårene ??

Anonymous poster hash: c2718...2d0

akkurat det samme hadde jeg da fødselen startet :)

Skrevet

1. gang: hadde kjempeømme pupper, hadde null kontroll på når mens skulle være og tok flere tester som var negative. Testet positiv 3 dager etterpå, etter UL termin var jeg da i uke 4.

2. gang: kjente nada nix og da mensen ikke dukket opp testet jeg positivt.

3. gang: fikk ikke migrenehodepinen som forventet noen dager før forventet mens, da skjønte jeg at jeg var gravid for den kommer trofast like før alltid. I dette svagnerskapet hadde jeg ikke ømme pupper, trodde nesten ikke jeg var gravid pga det..så svangerskap og tegn og symptomer kan virkelig variere mye.

Anonymous poster hash: 4d521...ac3
Skrevet

ingenting med nr en og nummer tre.. men jeg har gjerne testet litt før uteblitt mens :P Men med nr 2 hadde jeg litt ømme pupper, det har jeg aldri, så jeg visste den kom til å bli positiv når jeg testet :)

Anonymous poster hash: 74323...f97
Skrevet

Jeg reagerte på at puppene plutselig var litt "fyldigere" og at jeg kunne se blodårene tydelig.. Var det som fikk meg på tanken om at en test kunne være lurt...

Akkurat det samme hos meg også, så plutselig en dag et skikkelig heftig "nettverk" av blodårer på brystene 😊
Skrevet

Ømme pupper rett etter befruktning. Utblitt mens.

Skrevet

Veldig tørst og kald på kveldstid. Burde skjønt noe var på gang når jeg ble tatt tempen på og den var en halv grad høyere enn vanlig uten at jeg var syk. Testa positivt 10 dpo ved en tilfeldighet på sykehuset, 2 dager etter flommet det over med symptomer og jeg hadde ikke trengt å teste for å vite at jeg var gravid. Føltes ut som om livmoren revnet flere ganger i døgnet de første ukene. 

Skrevet (endret)

Veldig trøtt og kløende brystvorter (!) og masse mensmurringer. Og ble en frossenpinn!

Endret av Violeta
Skrevet

Ømme bryster, tretthet, uteblitt mens.

Anonymous poster hash: cd2b0...c38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...