Gå til innhold

Hva skal dere gjøre idag??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon ;D

Anonymous poster hash: 9b2a1...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på skitur :)

Anonymous poster hash: 036a5...72b

Skrevet

Lekeland. :)

Anonymous poster hash: 83cd8...124
Skrevet

det er helg.. vi har ingenting vi MÅ/bør/skal gjøre (eller dvs det har vi, men vi har valgt å glemme det denne helgen), så vi skal bare kose oss og slappe av..

det er knallvær, så etter vi er ferdige med å slappe av på sofaen, så skal vi nok kle på oss og gå ut en tur.. leke litt i hagen, kanskje gå en tur, finne syklene

og så har jeg lovet at vi skal grille pølser til lunsj..

i morgen? akkurat det samme!

Hele familien elsker slike helger.. og i en travel hverdag, er vi i hvert fall helt avhengig av å gjøre plass til slike helger innimellom :)

Skrevet

Her skal huset ryddes og vaskes.

Vaskemaskinen skal gå konstant så alt er reint!

Pakke til usatur på tirsdag! :-)

Knallfint vær uten, men må ha en innedag for å få alt i rute til ferien.

Søskenbarnet kommer til ungene. Hva de finner på vet jeg ikke. Kanskje mye spilling inne? Vi skal være ute omtrent hver dag i 19 dager på ferie, så innedag i finvær bekymrer meg ikke! :-)

Anonymous poster hash: 74ca0...2c8

Skrevet

Vi skal ut å grille med noen venner og barna, så skal vi spise lunsj i byen før vi må på skojakt til alle barna. Våren var jo plutselig her og da var alle sko for små ;-)

Anonymous poster hash: 33609...f5d

Skrevet

Jeg skal få tatt vinduene, sola skinner og jeg ser all driten.

Bake sjokoladekake, lillebror og samboer kommer en tur.

Rydde litt inne og sitte ute og nyte vårsola.

Med andre ord ,bare surre rundt hjemme :)

Skrevet

Pynte og ordne til dåpen i morgen :-)

Men det hjalp vel ikke deg med inspirasjon, hehe ;-)

Anonymous poster hash: 4c9d2...f61

Skrevet

Først være med sønnen min frem til 12,også på kino å se "Still Alice" med en vennine ettersom vi begge har lest boken.

Vi skal også på standup show å se Nilsi på scenen :D

Anonymous poster hash: c09d5...b45

Skrevet

Vaske en drøss med klær og rydde og vaske litt inne.

Ukeshandle

Gå på barnas Anno og kose oss i byen etterpå

Være ute i finværet og kose oss på lekeplassen og i hagen.

Anonymous poster hash: 6b1c5...fa0

Skrevet

Jobbe...

Anonymous poster hash: 9a97d...bbb

Skrevet

Eldstemann og mannen er på fotball, jeg koser meg hjemme med de tre minste. Ut å leke i solen etterhvert. Kunne vel egentlig tenke meg å føde, men tror ikke nurket er helt enig der😜

Skrevet

Her skal vi på skojakt til minste, så blir det en tur ute i det fine været. Ellers er det nok å gjøre hjemme.

Anonymous poster hash: 04cc0...5b7
Skrevet

Idag skal jeg nyte dagen hjemme med ungene. Ingn planer utover å kose oss. Mannen skal på jobb i ettermiddag, men jeg har endelig fri en lørdag og vi er uten planer. Imorra er dagen fullbooket, så må nyte dagen idag.

Har lyst til å få ordnet litt ute, men det er bare kos og har vi ikke lyst så må vi ikke. Men med denne solen hadde det vært kjekt om hagemøblene var klare til å sitte i blandt annet. Syklene trenger en lite sjekk også, men de overlever enstund til. Også vet jeg det er håndballcup borte i gata, så kan hende vi drar dit for å spise en vaffel og heie bittelitt. Kanskje ungene møter noen kjente og blir værende.

Og i kveld skal vi se film om vi ikke får lyst til noe annet, kosekveld for jentene i hus. Eldste har kanskje våknet til vi skal se film også. Får vel sjokk om hun skulle ha planer en lørdagskveld (snart 18år og sofakroken med de to minste i huset og meg som ikke er moren er vist mer spennende enn å dra på fest)

Anonymous poster hash: 20a89...ade

Skrevet

Strålende vær i dag så jeg spurte jentene på 6 og 8 år hva de hadde lyst til. De hadde lyst på sykkeltur, de vil sykle til sentrum og kjøpe vårens første is på brygga, så da gjør vi det i dag :)

I ettermiddag skal vi rydde litt på verandaen mens ungene leker i hagen, også skal vi grille middagen, grillspyd på menyen.

Anonymous poster hash: 90d8a...3a2
Skrevet

Legge stein i gården og plante vårblomster i alle pottene. Herlig med vårvær ☀️

Anonymous poster hash: 21890...ac7

Skrevet

Sløver inne på sofaen med barna mens vi venter på at herren i huset skal komme hjem fra fotball-trening. Da blir det løpetur for meg, før vi skal ut med barna- finne fram syklene, og etterpå ta en tur i skogen med boller og saft i sekken. Nydelig vårvær som må nytes til det fulle!!

Anonymous poster hash: fa071...1bb

Skrevet

Er alene i helgen. Det er toilldag i byen, så skal stikke til byen å rusle litt å titte. Så vil jeg på kino å siden ingen ga noe respons da jeg spurte, så må jeg nok gå alene på kino også. Deretter tror jeg at jeg skal hjem å grine noen tårer av ensomhet. I morgen skal jeg rydde...

Anonymous poster hash: 2954f...88c
Skrevet

Skal ut å handle litt mer garn, så skal jeg rydde og vaske hele huset før samboeren kommer hjem. En rolig helg siden det brygger på forkjølelse!

Anonymous poster hash: 6c454...27e

Skrevet

Er alene i helgen. Det er toilldag i byen, så skal stikke til byen å rusle litt å titte. Så vil jeg på kino å siden ingen ga noe respons da jeg spurte, så må jeg nok gå alene på kino også. Deretter tror jeg at jeg skal hjem å grine noen tårer av ensomhet. I morgen skal jeg rydde... Anonymous poster hash: 2954f...88c

Hvor bor du?

Går selv nesten alltid alene på kino..

Anonymous poster hash: c09d5...b45

Skrevet

Til nå har jeg vasket soverommet mitt og flyttet inn sprinkelsengen :)

Skal også gå gjennom alle klærne mine og kaste MYE. Nå når det kommer baby i hus, orker jeg ikke ha så mye klær flytende overalt. Bruker det jo ikke alikevel, og jeg trenger plassen til baby sine klær!

Sånn utenom det så blir det vel litt klesvask, og strikking på babyteppe :)

Anonymous poster hash: e9924...727
Skrevet (endret)

Vi er på hytta å koser oss. Akkurat nå sitter jeg i solveggen, de to minste sover, mens sambo og eldste koser seg med aking. Senere blir det nok grilling og en liten skitur eller noe :)

Endret av stratosku
Skrevet

Barna er hos bestemor og mannen er på møte, så jeg nyyyyter livet alene på sofaen med kaffe, aviser og dib mens jeg venter på å dra på fest i kveld!

Anonymous poster hash: b09f2...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...