Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #26 Skrevet 14. mars 2015 Hadde aldri hatt bry til å rydde og vaske på noe så stort. Synes huset vårt er mer enn nok å holde styr på... Når du har råd til hus som koster 6,5 mill så tror jeg det er STOR sansynlighet for at eieren gidder å spandere på seg en vaskehjelp altså Anonymous poster hash: 0545c...7ec
skjotta Skrevet 14. mars 2015 #27 Skrevet 14. mars 2015 Hadde aldri hatt bry til å rydde og vaske på noe så stort. Synes huset vårt er mer enn nok å holde styr på... Når du har råd til hus som koster 6,5 mill så tror jeg det er STOR sansynlighet for at eieren gidder å spandere på seg en vaskehjelp altså Anonymous poster hash: 0545c...7ec fint for dem men det ville ikke jeg gjort og siden det ble spurt om hva "jeg" syntes om huset så fortalte jeg det 😉 hvorfor er det nærmest som å banne i kirka å ikke ville ha digert og dyrt hus?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #28 Skrevet 14. mars 2015 Veldig vakkert. Hadde vært ganske nært drømmehuset om det hadde ligget mye mer sentralt og sentrumsnært. Anonymous poster hash: 205c3...e84
Monica Skrevet 14. mars 2015 #29 Skrevet 14. mars 2015 For meg blir huset alt for stort, og hvitt og kjedelig, men fint. Men man må gjøre noe med det, skal man bo der, for å få det til å se koselig ut. Med litt maling, farger og interiør kan det bli nydelig. Uteområdet så fantastisk ut. Så et hus med klart potensiale.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #30 Skrevet 14. mars 2015 Flott tomt og helt greit hus. Men dritkjipt innredet. Jeg måtte malt mye og tror jeg hadde slitt med baderomsmøblene og kjøkkenet... Anonymous poster hash: 53ef0...cbb
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #31 Skrevet 14. mars 2015 Pretensiøs! Anonymous poster hash: 06b40...4a2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #32 Skrevet 14. mars 2015 Jeg vil flytte dit NÅ 😃😚😙 Anonymous poster hash: 74022...3a7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #33 Skrevet 14. mars 2015 Mannen min hadde brølt høyt og skingrende om han måtte bo i en slik kremkake. Regner med det er samlivsbrudd som er grunnen til salget, og det er jo rimelig å forstå at trivselen for mange kan bli kvalt i alle linfargede og hvite nyansene. Og nei, jeg er ikke misunnelig. Har et pent hus selv, dog i en annen stil. Anonymous poster hash: 9a8c4...ccb
overlord Skrevet 14. mars 2015 #34 Skrevet 14. mars 2015 Veldig fint! Ikke min stil innredningsmessig, men blir jo noe helt annet når man får inn egne møbler. Liker at alt er holdt i en nøytral farge jeg. Bruker heller farger på tekstiler og møbler. Likte godt planløsningen og syns hele huset virker gjennomtenkt. Liker dog ikke beliggenheten da jeg må ha det mer sentralt i forhold til sentrum og naboer- derfor får jeg heller aldri et slikt hus.
beef sister Skrevet 14. mars 2015 #35 Skrevet 14. mars 2015 Det er greit nok, men kan styre min begeistring for både kjøkken og bad.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #36 Skrevet 14. mars 2015 Langt fra min stil, både arkitekturmessig og interiørmessig. Hadde aldri kjøpt det. Men, tomta med utsikt var fin! Anonymous poster hash: 6400f...441
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #37 Skrevet 14. mars 2015 Huset er fint i seg selv, men et utrolig blankt lerret.... Ser for meg mange timers arbeid for å få det slik jeg vil ha det. Møblene og interiøret slik det er nå gir meg frysninger, så her hadde det blitt en del turer på diverse butikker Hagen er også fin, men krever mye arbeid. Utsikten var fantastisk. Beliggenheten -tja, tilbaketrukket eller ensomt? Blir lange avstander, og vet ikke hvor godt busstilbudet er der. For meg - for sjelløst slik det er nå, hadde krevd mye tid, penger og innsats for å få det slik jeg ville ha hatt det, og litt for usentralt. Anonymous poster hash: 56b8f...ac0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #38 Skrevet 14. mars 2015 Jeg liker ikke den typen arkitektur, jeg faller enten for gamle Frognerleiligheter som minner meg om tiden vi bodde i Paris eller for helt moderne boliger. Skulle jeg bygd drømmehuset, ville jeg hyret inn Todd Saunders som arkitekt. Huset er dessuten altfor stort for oss 3 som er vant til leiligheter på 125-170 kvm, og det er altfor mange profilterte fronter etter min smak. Min favorittrom var garasjen og vaskerommet. Men panløsningen er bra og utsikten upåklagelig. Litt "nouveau riche" for meg. Anonymous poster hash: 26031...d7a
Mrs Smith Skrevet 14. mars 2015 #39 Skrevet 14. mars 2015 Flott hus 👍 De som mener det mangler sjel og er som tatt ut av et interiørmagasinet. Huset ligger ute for salg og mulig det er grunnen😉 Stilen skaper du selv.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #40 Skrevet 14. mars 2015 Jeg synes huset var kjempe fint! Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å ha kjøpt det. Jeg elsket utsikten og området rundt. Vaskerommet var akkurat slik jeg drømmer om. Garasjen stor og romslig til mannen. Artige romløsninger. Synes fargene var fine da vi har mer farge og liv i møblene våre. Det eneste jeg har å utsette på er h ordna huset ser ut utvendig. Jeg liker ikke Falcon crest følelsen man får av huset utvendig. Ellers synes jeg huset var svært billig i forhold til prisene her vi bor. Anonymous poster hash: 18c5b...1b3
Iiiiik Skrevet 14. mars 2015 #41 Skrevet 14. mars 2015 Beliggenheten er fin og det er greit at det er såpass nøytralt inne, det lar seg fikse. Jeg liker dog ikke eksteriøret. Liker ikke søyler og så mye "dill" utvendig. Møblene er helt gyselige etter min mening, men dem tar sikkert eieren med seg, så det er jo ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #42 Skrevet 14. mars 2015 Stort og fint hus, men er mye jeg ville gjort annerledes. Var litt "dødt" og veldig fargeløst! Likte uteområdet og beliggenheten utrolig godt! Anonymous poster hash: ae19b...c57
*Miss Marple* Skrevet 14. mars 2015 #43 Skrevet 14. mars 2015 Veldig fint hus og flott utsikt. Interiøret var litt for hvitt for meg, men det er jo enkelt å gjøre noe med.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #44 Skrevet 14. mars 2015 Takk for mange svar 😃😃 Har bare lyst å kjøpe nå altså Hi Anonymous poster hash: 74022...3a7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #45 Skrevet 14. mars 2015 Nydelig hus Litt mer farger i interiøret så hadde det blitt perfekt Anonymous poster hash: e8ed6...3e3
sug lut Skrevet 14. mars 2015 #46 Skrevet 14. mars 2015 Flott tomt og beliggenhet, og deilig med plass, men er ikke glad i arkitekturen - smaker åttitalls nyrik. Men bevares, jeg hadde tatt det om jeg fikk det i gave og levd helt fint med det.
skinnfilla Skrevet 14. mars 2015 #47 Skrevet 14. mars 2015 Der måtte jeg nok ha vasket meg ihjel! Fint, bevares, men herregud for en jobb å holde vedlike! Men med mann som er ute og skrur på biler,taktor og gravemaskin , bikkje og unger som ruller seg i sand og søle...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #48 Skrevet 14. mars 2015 De selger jo mest sansynlig ikke ferdig møblert. Så jeg hadde lett bodd der, skal ikke mye til å gjøre det mer personlig. Anonymous poster hash: 7a1b0...7f0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #49 Skrevet 14. mars 2015 Liker planløsningen på huset, utsikten og hvordan huset ser ut uten i fra Ville nok livnet det opp med varmere farger innvendig, med det lyse gulvet, de lyse veggene og hvor åpent det er rundt huset, så vil det nok virke enda kaldere enn hva det faktisk er.. Men ellers, så likte jeg det veldig godt Anonymous poster hash: b77d9...72c
Elsker livet Skrevet 14. mars 2015 #50 Skrevet 14. mars 2015 Jeg likte ikke fasaden, den ble litt rotete, men har litt sansen for valmet(?) tak. Inne var det litt for mange fastmonterte dilleinnredning som kjøkken og bad. Men det er helt til å leve med, selv om jeg hadde valgte renere linjer selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå