Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #1 Skrevet 14. mars 2015 Jeg blødde for en uke siden. Mye friskt blod en halv dag, deretter stopp. Ingen klumper. Fortsatt symptomer so kvalme, ømme pupper osv.. Noen som har erfaring? Mister man symptomene fort dersom man mister? Anonymous poster hash: 28561...e99
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #2 Skrevet 14. mars 2015 Er spørs hvor langt du er/var på vei også. Hcg bruker litt tid på å synke. Gå til legen og be om hcg måling med 2 dagers mellomrom. Anonymous poster hash: 3840a...304
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #3 Skrevet 14. mars 2015 Kan være, men må ikke. Jeg blødde i 12! dager, og er fortsatt gravid. Be om hcg prøve ja. Anonymous poster hash: 5c091...767
skinnfilla Skrevet 14. mars 2015 #4 Skrevet 14. mars 2015 Det kan ha vært en festeblødning? Hvor langt er du på vei? Jeg våknet av et veldig stikk i ene sida , hadde et tørk med friskt blod og 3-4 dager bare med litt brunt på papiret. Dette var ved ca 3,5-4 uker. Nå er jeg 6 uker og har ikke hatt antydning til noe på 14 dager. Så lenge du ikke blør noe nå, vil jeg anta at det går greit. Blødde i nesten 8 uker med forrige. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #5 Skrevet 14. mars 2015 Glemte det viktigste. Uke 8. Anonymous poster hash: 28561...e99
skinnfilla Skrevet 14. mars 2015 #6 Skrevet 14. mars 2015 Om du vil kan du jo bestille time til tidlig ul, da ser de etter hjerteslag
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #7 Skrevet 14. mars 2015 En venninne hadde en skikkelig blødning tidlig i svangerskapet, men der viste det seg at hun egentlig hadde tvillinger og hun mistet bare den ene. Den andre vokste videre og er i dag en frisk og rask liten jente. Du må rett og slett komme deg til lege, du kan ha mistet, du kan ha hatt en MA, men du kan fortsatt være gravid også... Anonymous poster hash: ea9da...37d
*Smiley* Skrevet 14. mars 2015 #8 Skrevet 14. mars 2015 Dette bør du sjekke . Ja det kan være Sa og nei det kan ha gått bra. Her hadde UL vært det beste. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2015 #9 Skrevet 14. mars 2015 Det kan ha vært en festeblødning? Hvor langt er du på vei? Jeg våknet av et veldig stikk i ene sida , hadde et tørk med friskt blod og 3-4 dager bare med litt brunt på papiret. Dette var ved ca 3,5-4 uker. Nå er jeg 6 uker og har ikke hatt antydning til noe på 14 dager. Så lenge du ikke blør noe nå, vil jeg anta at det går greit. Blødde i nesten 8 uker med forrige. Lykke til Er du gravid? Så hyggelig!! Det er du som også har en tenåringsjente som bonusdatter som bor hos dere? Hvor gamle er barna deres? Vurderer barn med ny mann men vet ikke om jeg vil starte på "nytt".. Anonymous poster hash: 7a421...a84
skinnfilla Skrevet 14. mars 2015 #10 Skrevet 14. mars 2015 Det kan ha vært en festeblødning? Hvor langt er du på vei? Jeg våknet av et veldig stikk i ene sida , hadde et tørk med friskt blod og 3-4 dager bare med litt brunt på papiret. Dette var ved ca 3,5-4 uker. Nå er jeg 6 uker og har ikke hatt antydning til noe på 14 dager. Så lenge du ikke blør noe nå, vil jeg anta at det går greit. Blødde i nesten 8 uker med forrige. Lykke til Er du gravid? Så hyggelig!! Det er du som også har en tenåringsjente som bonusdatter som bor hos dere? Hvor gamle er barna deres? Vurderer barn med ny mann men vet ikke om jeg vil starte på "nytt".. Anonymous poster hash: 7a421...a84 Ja, er visst det ungene er 5,9 og 15 , så vi starter visst på nytt vi også , jammen godt vi fikk solgt unna alt av utstyr ifjor!Haha, men vi gleder oss, håper bare alt går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå