Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg var på date med en mann som jeg møtte på nettet. Pratet masse og kjente vi kunne komme godt overens og hadde samme ønsker. Vi møttes og hadde kjemi ut av en annen verden. Var akkurat som.vi hadde vært sammen lenge. Alt var så naturlig pg ja det endte opp i sex. Alt var kjempebra selv om vi bor ett stykke fra hverandre. Så plutselig får jeg vite at han har ikke kjærestefølelser lenger bare vennefølelse. Har ikke sett hverandre på 3 uker da han bor langt vekk. Og automatisk kommer ikke sånne følelser til å være elektriske når man ikke treffes ofte. For min del så får ikke jeg kjærestefølelser med engang det tar tid. Så plutselig får jeg melding idag at han tenkte så på meg mens han dusjet og liker å prate meg og håper vi kan fortsette med det og jeg er eneste dame han har kontakt med og liker det. Jeg skjønner ikke en dritt. Han er tydeligvis ikke så interessert men virker som han har sett på for mange romantiske filmer til å tro at kjærlighet er sånn som skjer øyeblikkelig og fyrverkeri og det hele... Huff må bare sutre litt for er lei meg men samtidig glad at jeg vet han ikke er det jeg da ser etter Anonymous poster hash: 155b5...3f7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 han er intr i sex...thats it Anonymous poster hash: c6c3a...ec5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Han tenkte på deg da han stod i dusjen.... det hadde jeg tatt som et helt klart tegn på at han gjerne vil ha sex med deg igjen. Måten han sa det på får meg til å tenke at han bare vil ha sex med deg, han liker det og liker å snakke med deg, men ikke noe mer. Mulig jeg tar feil, men det er i hvert fall min erfaring i lignende tilfeller. Er han på nettdatestedet fremdeles? Da er ikke du "the one". Ikke noe kjekt å oppleve, men jeg hadde holdt meg unna. Anonymous poster hash: e79d8...a34
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 han er intr i sex...thats it Anonymous poster hash: c6c3a...ec5 Det har jeg sagt til han og men nekter jo plent da. Om han bare er interessert i det så gjør ikke det noe men tenker når man nærmer seg 40 og ikke har barn men har lyst på så hver for guds skyld ærlig Anonymous poster hash: 155b5...3f7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Han tenkte på deg da han stod i dusjen.... det hadde jeg tatt som et helt klart tegn på at han gjerne vil ha sex med deg igjen. Måten han sa det på får meg til å tenke at han bare vil ha sex med deg, han liker det og liker å snakke med deg, men ikke noe mer. Mulig jeg tar feil, men det er i hvert fall min erfaring i lignende tilfeller. Er han på nettdatestedet fremdeles? Da er ikke du "the one". Ikke noe kjekt å oppleve, men jeg hadde holdt meg unna. Anonymous poster hash: e79d8...a34 Vet ikke om han er det for jeg gidder ikke datingsider lenger hr bare funnet idioter der som i bunn og grunn kun vil ha sex. Ser jo at det er sex han vil ha men jeg forundrer meg så over alt annet han da før det og litt etter Anonymous poster hash: 155b5...3f7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 han er intr i sex...thats it Anonymous poster hash: c6c3a...ec5 Det har jeg sagt til han og men nekter jo plent da. Om han bare er interessert i det så gjør ikke det noe men tenker når man nærmer seg 40 og ikke har barn men har lyst på så hver for guds skyld ærlig Anonymous poster hash: 155b5...3f7 hvorfor skulle han være ærlig å si han har angst for å binde seg og egentlig er en guttevalp fanget i en halv gammel mannekropp? :-p Anonymous poster hash: c6c3a...ec5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 han er intr i sex...thats it Anonymous poster hash: c6c3a...ec5 Det har jeg sagt til han og men nekter jo plent da. Om han bare er interessert i det så gjør ikke det noe men tenker når man nærmer seg 40 og ikke har barn men har lyst på så hver for guds skyld ærlig Anonymous poster hash: 155b5...3f7 hvorfor skulle han være ærlig å si han har angst for å binde seg og egentlig er en guttevalp fanget i en halv gammel mannekropp? :-p Anonymous poster hash: c6c3a...ec5 Du har ett poeng. Blir bare overgitt over hele greiene at jeg gidder ikke å åpne meg for menn lenger for blir bare skuffet..og lei meg. Anonymous poster hash: 155b5...3f7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Men er vondt å bli ført bak lyset Anonymous poster hash: 155b5...3f7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Det er én mann du ikke skjønner deg på. Anonymous poster hash: 95101...54c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Det er én mann du ikke skjønner deg på. Anonymous poster hash: 95101...54c Kunne ønske det var en men har opplevd flere sånne det siste året. Men denne var litt spesiell for trodde han virkelig var noe mtp at kjemi og alt stemte da vi møttes Anonymous poster hash: 155b5...3f7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 Leste det for mannen min. Han tolker det sånn: Fyren var interessert i deg, dere hadde så sex (men det var lenge siden han hadde hatt sex), han fikk litt panikk etterpå, ble redd for å binde seg, og sa vennetingen for å ikke g deg forhåpninger. Vet ikke helt hva han vil, blir deretter redd du stikker, ombestemmer seg igjen og sier han tenker på deg (i dusjen). Anonymous poster hash: c5fca...3f5
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #12 Skrevet 13. mars 2015 Leste det for mannen min. Han tolker det sånn: Fyren var interessert i deg, dere hadde så sex (men det var lenge siden han hadde hatt sex), han fikk litt panikk etterpå, ble redd for å binde seg, og sa vennetingen for å ikke g deg forhåpninger. Vet ikke helt hva han vil, blir deretter redd du stikker, ombestemmer seg igjen og sier han tenker på deg (i dusjen). Anonymous poster hash: c5fca...3f5 Det er nesten sånn at jeg håper det men er så rart å prate med han nå for han vil liksom ikke slippe meg innpå og overser en del jeg lurer på. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre videre med det...har mannen din noen forslag 😛 Anonymous poster hash: 155b5...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå