Gå til innhold

Inspirert: lange ben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som sier dere har lange ben, hvor lange er de?

Hvor høye er dere?

Sitter igrunn å funderer på hvor grensen går for hva dom regnes for lange ben 😊

Anonymous poster hash: ae261...503

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får høre at jeg har lange ben, og ser at jeg har lange ben. Nå fikk du meg til å måle, og de var 88 cm fra innside av lår og ned til gulvet. Hva som regnes som lange ben aner jeg ikke, det går kanskje mer på det visuelle enn faktisk cm.

Skrevet

Har ikke veldig lange bein, men er 1,70 høy og har et mål på ca 88-90cm på innsiden.

Anonymous poster hash: 40392...69f
Skrevet

Og jeg har korte ben, og de er ca 78-80 cm.

Anonymous poster hash: 8ba76...0d3
Skrevet

Har ikke målebånd akkurat nå men er 180 cm høy og bruker 36 tommer i lengde på jeans. Fra gulv til hoftebein måler jeg 114 cm mener jeg å huske fra jeg var yngre for noen nevnte jeg hadde 2 cm lengre ben enn Naomi Campbell som har 112 cm..

Skrevet

Skal få målt meg i løpet av kvelden jeg også :)

Finne ut om jeg har lange eller korte ben.. Tynne er de.. "Vanlig" lengde 😅

Overkroppen, den ser jeg er kort, og skal ikke måles 😊

Dere som måler innsiden, måler dere helt opp til skrittet? Og utsiden så måler man på toppen av hoftekammen?

Anonymous poster hash: ae261...503

Skrevet

Jeg er 161, men bena er lange

Anonymous poster hash: bd6d7...2df

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg er 174 ca og har ca 113 cm fra hoftekam til gulvet. Jeg har lange, slanke og svært velformede ben.

Skrevet

Mine går ca fra gulvet til hofta og det holder jo akkurat!

Skrevet

Av alle rare ting dib kan få en til å gjøre en lørdagkveld....

Jeg målte nå, var 84 fra gulv til skritt, 107 fra gulv til øverst på hoftekammen. 176 høy.

Seriøst.... jeg må snart få et liv igjen! :blink:

Anonymous poster hash: bcd50...ea8
Skrevet

Vet ikke hvor lange ben jeg har, men bruker 38 tommer i bukser (må bestille fra utlandet for å få damebukser) så lange ja :P 

Skrevet

Alt man skal lure på :P Jeg måtte måle nå, og er 88 cm på innsiden (fra skrittet og ned til gulvet) og 103 fra gulv til hoftekam, jeg er 172 cm lang. Jeg har alltid tenke på beina mine som litt korte, at jeg trekker mer i overkroppen, men kanskje ikke da?

Anonymous poster hash: 3249b...067
Skrevet

Alt man skal lure på :P Jeg måtte måle nå, og er 88 cm på innsiden (fra skrittet og ned til gulvet) og 103 fra gulv til hoftekam, jeg er 172 cm lang. Jeg har alltid tenke på beina mine som litt korte, at jeg trekker mer i overkroppen, men kanskje ikke da?

Nei, 108 cm til hoftekam. Målte til feil sted først :P

Skrevet

108 her også. Er vel helt gjennomsnittlig.

Anonymous poster hash: 05960...b49

Skrevet

Jeg har i alle fall korte ben.

Er 165 høy og på innsiden av bena målte jeg nettopp 75 cm :P Knappe 100 cm fra gulvet til hoftekammen. 

Skrevet

Jeg er 161 lang. Innsiden 80 cm, fra øverst på hoftekam og ned er det 103 cm.

Anonymous poster hash: 190d8...bcb

Skrevet

Det er lett å se visuelt. Og motsatt, de med korte bein...sånn som Magnus Carlsen for eksempel som har ganske lang overkropp og korte bein.

Anonymous poster hash: b87e8...97f
Skrevet

174 cm og 111 cm fra hoftekam til gulv.

Anonymous poster hash: 8adaf...0fa

Skrevet

Jeg er 174 cm høy, det er søsteren min også. Men når vi står ved siden av hverandre er min hoftekam mye høyere oppe enn hennes, så jeg har lenger ben enn henne og hun har lenger rygg enn meg ;)

Jeg har alltid fått høre at jeg har lange ben, så da er vel helhetsinntrykket at jeg har det?

Når jeg målte nå har jeg jo ikke spesielt lenger ben enn de andre som har målt her, jeg var 85 fra skrittet og ned, og 106 fra hoftebenet og ned så da må det jo være det visuelle det er snakk om for jeg er jo egentlig helt normal.... Men bena og låra mine er slanke da, jeg har ganske liten rumpe og smale hofter, det gjør kanskje at de ser lenger ut enn om jeg hadde hatt en mer kurvet silhuett? Jeg har en ganske rett fasong, lite midje, smale hofter og små pupper, det legger kanskje til noen visuelle cm på benlengden?

Anonymous poster hash: f910a...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...