Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Kollegaer og sjefer snigfet kokain på jobb folk hadde pistoler ol. Det var en skummel g lite trivelig plass å være. Så keg snakket med sjefenmog sluttet. Np holder han igjen lønn fordi jeg ikke leverte skriftlig oppsigelse. Men jeg hadde jo fortsatt på jobben om de tikke var for totalt berusede kolleger som prøvde beføle meg og kysse meg og om jeg hadde følt meg trygg der. Jeg lurer på om dette kan være en sak for media? Dett er en bedrift som fremstår veldig seriøst og har et renommé de må opprettholde. De hadde mistet mange store kunder om dette kom frem i lyset. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 5a6c7...500
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Oppsigelse skal foregå skriftlig, uansett hvem av dere som ønsker det. Usikker på tilbakehold av lønn, men hvis ikke du dukker opp på jobb i oppsigelsestiden så er det riktig. Du har vel arbeidskontrakt der det står om oppsigelse og oppsigelsestid? Anonymous poster hash: f9352...f3a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Oppsigelse skal foregå skriftlig, uansett hvem av dere som ønsker det. Usikker på tilbakehold av lønn, men hvis ikke du dukker opp på jobb i oppsigelsestiden så er det riktig. Du har vel arbeidskontrakt der det står om oppsigelse og oppsigelsestid? Anonymous poster hash: f9352...f3a Men jeg har forstått det slik at når man bøir antastet på jobb, arbeidsplassen er utrygg fordi det er folk med pistol innom å truer kollega samt når det er åpenlyst narkotikabruk på jobb er det god grunn til å gå på dagen! Det sto i arbeidskontrakten at all bruk at rusmidler og å være på jobb i alkoholpåvirmet tilstand er strengt forbudt! Så det må vel være litt andre regler når dette er tilfelle? Jeg tror at de fleste som jobbet en plass der slikt foregikk ville gått på jobben. Jeg tør ikke være et sted der det kommer menn inn med pistol. Jeg har et barn. Kan ikke risikere at hun mister moren sin fordi jeg må jobbe ut oppsigelsestid:/ Anonymous poster hash: 5a6c7...500
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Det var litt vanskelig å tyde innlegget ditt pga mye skrivefeil og jeg skjønte ikke at pistoler var brukt i trusler. Eneste jeg kan råde deg til er å ta kontakt med advokat, evt. fagforeningen din. En tlf til politiet hadde vel helle ikke vært feil med tanke på hva som foregår på jobben din. Anonymous poster hash: f9352...f3a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Du må jo levere oppsigelse selv om du går på dagen. Anonymous poster hash: 80bda...691
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Du må jo levere oppsigelse selv om du går på dagen. Anonymous poster hash: 80bda...691 Keg hadde møte med sjefen sa jeg kom for å levere oppsigelse. Han sa jeg ikke trengte levere skriftlig. Jeg har nå advokat på saken Anonymous poster hash: 5a6c7...500
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Du må jo levere oppsigelse selv om du går på dagen. Anonymous poster hash: 80bda...691 Keg hadde møte med sjefen sa jeg kom for å levere oppsigelse. Han sa jeg ikke trengte levere skriftlig. Jeg har nå advokat på saken Anonymous poster hash: 5a6c7...500 Du er da vel selv et voksent menneske med øyne til å lese både lover og kontrakter? Du kan ikke forvente lønn om du går på dagen 😂 Anonymous poster hash: ad22b...c3c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Du skriver så utrolig snøvlete. Sikker på at du ikke er ruset du også? Men nei, du kan ikke forlange lønn etter å ha gått på dagen. Anonymous poster hash: 13337...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå