Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Pleier dere å ringe arbeidsgiver for å vise større interesse når søknadsfristen er gått ut?Fikk beskjed om å gjøre dette av ei veninne, men er redd det virker masere?Og isåfall, hva kan jeg si elelr spørre om hvis jeg ringer? Anonymous poster hash: 5acc0...9cc
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Du må ha noe konkret og relevant å spørre om. Og for all del IKKE spør om noe som står i annonsen. Det kan gi dårlig inntrykk. For øvrig er virkningen av det der høyst overdrevet. Anonymous poster hash: 9c1dd...795
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Ringer kun om det er noe jeg lurer på eller ønsker å tilføye (feks. ringte og opplyste om at jeg hadde bestått bachelor da jeg søkte jobb før jeg var ferdigstudert). Ringer ikke bare for å ringe. Det er tøysete. Anonymous poster hash: c61b1...bdd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 De fleste sjefer har en veldig travel hverdag, så du bør iallefall ha noe veldig vettug å komme med... Anonymous poster hash: ac603...7d9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Takk for svar dere! Blir IKKE til å ringe, og er litt lettet over at det ikke er så alt for viktig da. Føler jeg skrev en god jobbsøknad, så satser på at det holder Hi Anonymous poster hash: 5acc0...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå