Gå til innhold

De XU tightsene er jo dritstygge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å se XU tights overalt, de er jo dritstygge!! Det er ikke pent med X-mønsteret over låret, skrikende og veldig pretensiøst. Ikke fortell meg at det ikke finnes andre tights som er like bra eller bedre i kvaliteten.

Anonymous poster hash: 73034...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. I tillegg er de gjennomsiktige.

Jeg kjøpte Casall kompresjonstights i stedet, og den er super.

Anonymous poster hash: 04c00...304

Skrevet

Enig.. Harry!

Anonymous poster hash: eaae4...9a0

Skrevet

Enig. Jeg bruker vanlige Nike uten kompresjon til vanlig, men har Gococo komp.strømper jeg kan bruke under ved behov. De er deilige og kommer i freshe farger 👍

Anonymous poster hash: 36d37...922

Skrevet

Så la vær å bruke de da. Ikke verre enn det!

Skrevet

Synes heller ikke de er fine.

Utrolig kjedelig at alle skal gå i like klær, dessuten er de gjennomsiktige.

Anonymous poster hash: fc2a7...aa0
Skrevet

Ja de har blitt litt for mye liksom, jeg er lei av de!

Anonymous poster hash: 27315...8da

Skrevet

2XU :)

Anonymous poster hash: f092d...d78

Skrevet

De eneste jeg ser som bruker de utenfor treningssenteret er jenter i alderen 13-19 år, og de klarer jeg ikke å la meg provosere over.

Skrevet

Hehehe, er dere så nøye da dere trener?

Jeg bruker de nye 2XU med høyere liv.

Mine er grå X , og har en med sort X.Veldig diskre

Da jeg skulle ha nye, så tenkte jeg ikke et sekund på merke, men valgte de som var absolutt best, og det var 2XU.

Tenker ikke fashion da jeg skal trene, de som gjør det vil jeg tro går på treningsenter for å vise seg frem.

Jeg er der med et formål , å holde kroppen i form.

Anonymous poster hash: 22b6e...20f

Skrevet

Helt greit når man trener, men å gå rundt i treningstights (uansett merke) ellers, syns jeg ikke er kledelig.....

Men hver sin smak. Sikkert noen som ikke syns det er fint med det jeg går i også... ;)

Anonymous poster hash: ee169...bac
Skrevet

Enig.. Harry!

Anonymous poster hash: eaae4...9a0

Ja alt som man ikke synes er fint er harry....

Anonymous poster hash: 33000...460

Skrevet

Det jeg synes er teit er når folk bruker det som bukser utenfor treninga. Altså på jobb, skole osv. Ser utrolig malplassert ut. "Se, jeg trener".

Skrevet

Sinnsykt god tights da

Anonymous poster hash: ff700...793

Skrevet

Haha gikk en stund før jeg skjønte at unge jenter bruker de utenom trening.

Som treningstight helt ok, har aldri brudd meg om hvordan jeg tar meg ut på trening :)

Skrevet

Er det så nøye hvordan den ser ut da? Jeg bruker den kun på trening, svart og sølv, helt enkel og nøytral treningstights... Er det seriøst noen som vandrer rundt i kompresjonstights uten at de skal trene???

Anonymous poster hash: 880ae...99a
Skrevet

Jeg syns det er flott at småjentene kler seg komfortabelt selv om de ikke er på trening. Det er nok av moter som hverken er komfortable eller praktiske, for ikke å snakke om lite pene. Langt bedre enn de slengebuksene vi gikk med som man tråkket på og som var livsfarlige når vi syklet til og fra skolen. Eller hva med de knappejoggebuksene fra adidas? Foretrekker vi de eller 2xu tights? De var jo en del av uniformen sammen med 3 størrelse for stor hettegenser sammen med buffalosko, sjal i halsen og 5mm sort kajal under øyet.

Skrevet

Som elsker livet skriver så har flere av oss vært gjennom en "fjortisuniform" :-D tok en stund før jeg skjønte at de faktisk gikk slik når de ikke skulle trene, he he. Om de liker dem, så er det vel ikke det verste de kan gå med. Får mer fnatt av ankelsokker og tynne småsko midt på vinteren ;-)

Anonymous poster hash: f7395...149

Skrevet

De er vel for små om de er gjennomsiktige? Mine jenter har de, og de er ikke gjennomsiktige. Jeg synes heller ikke de er harry ;) jeg synes igrunnen barn/voksne må få lov til å kle seg hvordan de vil egentlig :) 

Skrevet

Jeg aner ikke om nabo jenta/dama på benken ved siden av meg har XU tights eller plinketinplong tights på seg, men nå er jeg alt for selvopptatt så jeg får det ikke med meg. :P 

Trener selv i better bodies og et eller annet kult merke som jeg ikke aner hva er 

Skrevet

2XU eller bare XU, det eneste jeg ser er det stygge mønsteret som får lårene til å se oppblåste ut. Folk må få trene eller gå med hva de vil, men her er det så tydelig at tightsene kun velges ut fra at det er det "alle" har. Folk er en gjeng med sauer og ser ikke hvor teit det egentlig ser ut.

Skrevet

2XU eller bare XU, det eneste jeg ser er det stygge mønsteret som får lårene til å se oppblåste ut. Folk må få trene eller gå med hva de vil, men her er det så tydelig at tightsene kun velges ut fra at det er det "alle" har. Folk er en gjeng med sauer og ser ikke hvor teit det egentlig ser ut.

Der beskriver du vel tenåringer i alle tider? Som andre sier så såg vel ikke vi bedre ut i høyvannsbukser og ballgenser. Hver generasjon har sin 'uniform' og den er sjelden kledelig for de over 20 år.

Skrevet

De er gode å gå i. Tights er sjeldent spessielt pent, men gled deg heller over dem som bruker det så ser du selv mye finere og mer velstelte ut i sammenlikning.

Anonymous poster hash: 24a53...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...