Gå til innhold

Norlevo onsdag - el slim fredag.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er i den kinkige situasjonen at er prøver, og holder på med inseminasjon på klinikk i utlandet. Men så traff jeg igjen en mann jeg er svært glad i (vi har jobbet sammen tidligere for maaange år siden, og vært romantisk involvert fra lenge siden og jeg har hele tiden hatt følelser for ham) og 1+1 ble til 2, og vi hadde sex nå igjen. Masse lidenskap og alt!

Jeg hadde ikke planer om at noe skulle skje, bare så d er klinkende klart. Og denne mannen jeg har kjent i årevis har i mellomtiden gått hit og dit (mot min vilje) og nå er han og forlovet med en annen visstnok.

Det jeg er bekymret, eller JEG er ikke bekymret. Men han har sagt at han ikke vil ha barn, uansett hvem d er snakk om som partner. Og jeg respekterer hans mening, derfor tok jeg norlevo angrepille mot min egen vilje, etter som jeg har vært igjennom en traumatisk abort tidligere og, jo er prøver ironisk nok.

Og han er redd for om jeg blir gravid, så mister ha jo hu han er forlovet med og som han bor hos og da har han ingenting, ikke penger til å leve eller forsørge noen andre. (Har gått lenge på nav, og nå ute som lærling)

Jeg på min side er etablert med egen leilighet og klar for barn på alle måter. Men jeg er inneforstått med at siden jeg aldri fikk noen mann så må jeg få assistert befruktning og bli alenemor, siden jeg ikke har noe annet reelt valg.

Spørsmålet er, hvorfor fikk jeg el slim nå idag fredag når jeg tok angrepillen på onsdag? 

Har forøvrig 26-30 dagers sykluser. Vi hadde sex på tirsdag, onsdag, og torsdag. Og idag fre kom det el slim. Tirsdag var dag 11 i syklusen. Har hatt estimerte eggeløsninger på ca. dag 12 i syklusene mine lit avhengig av sykluslengde.


Anonymous poster hash: 6b562...298



Anonymous poster hash: 6b562...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk reagerer forskjellig på angrepillen, men jeg kan også mange ganger få el-slim uten at det er eggløsning på ferde.

 

Husk også på at Norlevo/angrepillen ikke fungerer på kvinner over 80 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis jeg hadde prøvd å få barn via kunstig befruktning, og så blitt gravid etter et ons, hadde jeg rett og slett beholdt barnet, og sagt at det ble laget i Danmark.

 

Men når det er sagt; hvorfor i huleste heiteste hadde du sex uten kondom med en mann som er i et forhold med en annen kvinne, samtidig som du prøver å bli gravid på annen måte?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Veier mellom 85 og 89 kilo....

 

Anonymous poster hash: 6b562...298

Det trenger ikke å bety at du er gravid:) Jeg hadde venta i noen uker og så tatt en test dersom mensen ikke hadde kommet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde strengt tatt ikke noe valg, da han holdt meg fast.

Tenker også på at å sette far ukjent er et alterantiv. Og droppe å si noe til han.

Men selv om han har sagt at han ikke vil bli far under noen omstendighet (og alltid har nektet kondom), har han også sagt at han ikke ville klart å ikke ha kontakt m ungen hvis noe sånt skulle skje.

Så vet ikke hva jeg skal gjøre HVIS finner ut at er gravid etter dette.

For the record, jeg had elsket denne mannen i manage år. Og han sier at han aldri har hatt så sterke følelser for noen andre enn meg. Og at livet er mer enn en "dans på roser", og at han er redd for å stå på bar bakke hvis samboeren hans kaster han ut. Hun har visstnok penger (nok iallefall) tydeligvis da, men han sier jo han er glad i henne også.
 



Anonymous poster hash: 6b562...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde strengt tatt ikke noe valg, da han holdt meg fast.

 

Tenker også på at å sette far ukjent er et alterantiv. Og droppe å si noe til han.

 

Men selv om han har sagt at han ikke vil bli far under noen omstendighet (og alltid har nektet kondom), har han også sagt at han ikke ville klart å ikke ha kontakt m ungen hvis noe sånt skulle skje.

 

Så vet ikke hva jeg skal gjøre HVIS finner ut at er gravid etter dette.

 

For the record, jeg had elsket denne mannen i manage år. Og han sier at han aldri har hatt så sterke følelser for noen andre enn meg. Og at livet er mer enn en "dans på roser", og at han er redd for å stå på bar bakke hvis samboeren hans kaster han ut. Hun har visstnok penger (nok iallefall) tydeligvis da, men han sier jo han er glad i henne også.

 

 

Anonymous poster hash: 6b562...298

Så du sier at han voldtok deg?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer pillen er jo ingen abort pille, den utsetter bare eggløsningen.... Er du allerede blitt gravid så har den ingen virkning......

 

Anonymous poster hash: bfe73...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke definere sex mellom to mennesker som er glad i hverandre som voldtekt da. 

Vi har hatt røff sex tidligere også, hvor det gikk veldig heftig for seg. Og han dro hjem etterpå. Da lå jeg alene igjen og gråt etter han, fordi jeg følte meg alene og savnet han og synes d var vondt han ikke sov over etterpå. Har vært veldig mye lei meg pga. den situasjonen vi var i tidligere... Men ingen som har brydd seg om hvordan jeg følte det, eller hva jeg følte for han.



Anonymous poster hash: 6b562...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sprutet ikke inni meg forøvrig, men det var sex både vaginalt og analt.

Klarte ikke si nei, og vet han nyter analsex veldig også.

Det ble hoppet av i svingen, og sprutet i rumpa.



Anonymous poster hash: 6b562...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...