aanonym Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Noen som har disse stolene? Er det bra/god kvalitet?http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09004428/
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 2edf2...f78
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Jeg hadde den høye varianten ("barstolene"). De var ikke så veldig gode, og måtte stramme skruene ofte. Men man sitter jo helt annerledes på en høy barstol enn spisebordstoler. Kvalitet - det er IKEA.... Rimelig OK til IKEA og være Anonymous poster hash: aa772...756
Appelsinpiken Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 De er helt ok. Har hatt de i et par år, og lurer på om jeg ikke må stramme noen skruer snart men vi har vært fornøyde.
aanonym Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2015 De er helt ok. Har hatt de i et par år, og lurer på om jeg ikke må stramme noen skruer snart men vi har vært fornøyde. Er det gode å sitte i? Ikke spesielt vinglete?
Appelsinpiken Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Vingler ikke. Sittecomforten er helt ok, har prøvd mange spisestuestoler som er bedre å sitte i, men prisen har også vært deretter. I starten syns jeg de var litt bratt i ryggen, men nå er jeg så vandt til de at jeg ikke tenker over det. Vi bruker vår hver dag.
aanonym Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2015 Vingler ikke. Sittecomforten er helt ok, har prøvd mange spisestuestoler som er bedre å sitte i, men prisen har også vært deretter. I starten syns jeg de var litt bratt i ryggen, men nå er jeg så vandt til de at jeg ikke tenker over det. Vi bruker vår hver dag. OK, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå