Drømmen123 Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg fikk lyst å dele noe jeg har skrevet.. Mobbing forekommer så altfor ofte og skader så voldsomt mye. Det er ikke meninga at et lite barn (eller noen) skal måtte gå gjennom noe så ødeleggende og grusomt. Jeg er ikke erfaren diktskriver så det er nok sikkert mye å klage på. Ei lita jente kom til verdenSmilende og fornøyd,Hun så frem til ferden. Mamma, jeg er gladJeg elsker å leveLite visste hun om, at hun i framtiden måtte strevePå skolen hun begynteGleden var storOgså for jentas far og hennes morIkke lang tid gikk og jenta ble mobbetSmilet forsvantHun ble til en ødelagt diamant Mamma, jeg er tristIngen liker meg som jeg erJeg vil slutte på skolenDe plager meg og synes jeg er særMamma, jeg har det ikke braJeg har fått nok.De skulle bare visst hvor mye de fra henne tok Jenta ble mer usikker og redd med tidenKlarte ikke lenger å takle striden 11 år gammel forsøkte hun å forsvinne fra verdenhun gledet seg ikke lenger over ferdenMamma og pappa tok takDe var sint og forbannaIngen skulle få begrave datteren deres ned i sanda Det gikk braJenta kom seg gjennom ildenMen ikke uten arrJeg ber dere, vær så snillIkke mobb, ikke gjør narr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå