amandine Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Hos en gullsmed? Tenker ikke for gullet sin del, det er tre diamantringer det gjelder. Jeg har tre ringer jeg bruker hver dag, og tre andre som bare ligger i smykkeskrinet og støver vekk. Det er jo grenser for hva jeg får brukt!! Noen av dere som har gjort det samme? Våropprydning over hele linja her😀
bIomstre Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Finnes gullsmeder som kjøper/selger brukt ja. Som Esaias Solberg på Kirkeristen. Du får sjekke om det finnes tilsvarende i din by!
amandine Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2015 God plan! Skal til Oslo snart, faktisk! Det er godt å rydde litt!
snille-nille Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Solberg kjøper ikke lenger smykker fra privatmarkedet
bIomstre Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Solberg kjøper ikke lenger smykker fra privatmarkedet Æsj, det var dumt (så det nå på hjemmesiden jeg også).
bIomstre Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Mynthandler kan også være verdt å sjekke opp foresten (rekker ikke gågle, må stikke...)!
Gjest Gul stjerne Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Du får ekstremt liten igjen for smykkene dine hos de som kjøper opp gull, sølv. Du får for vekten av edelstenen eller gullet, men ingenting for designet, håndtverket etc. Du kommer til å få sjokk over hvor lite de tilbyr i penger. Et eksempel; jeg var med et fullt sett med sølvtøy , åtte til til stk av kniver, gafler, skjeer, mindre skjeer, tskjeer, serveringsbestikk, ostehøvel, transjeringssett, isklype, pluss enda flere småting. De tilbød meg litt over 5000 kr. Hva med å prøve å selge privat?
Villbringebringebær Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Ta deg et tur til pantelånerne i Las Vegas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå