Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Da jeg var liten kysset faren min meg på halsen og oppover nakken, han kom inn på rommet mitt om natten og tok på meg. Han berørte ikke spesielt kjønnsorganer, men strøk meg over hele kroppen. Vi hadde aldri samleie. Vil du betegne det som overgrep? Anonymous poster hash: ee279...90c
kristinehufine Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Om du syns det var ubehagelig, hvertfall. Hvis ikke, ja. Hvertfall på grensen! Det er IKKE normal oppførsel i allefall! Jeg fikk stadig kiling på ryggen og han kosa masse med klemmer og suss på kinnet, panna osv. og jeg satt i armekroken og på fanget. Det er normalt. Syns det du forteller om er unormalt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Om du følte det var greit da, så er det ingen grunn til å tillegge det noe mer nå. Om du følte at det var ubehagelig og/eller du ga beskjed om at du ikke ville og han fremdeles gjorde det så er det et overtramp, men neppe et overgrep. Jeg kan også stryke ungene mine på hele kroppen. Gjør det ofte om de feks kommer inn i senga til oss om natten og de ikke får sove, eller når de skal legge seg. Det er da normalt? Anonymous poster hash: d71a3...ab2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Vanskelig å vite hva han la i det. Men ville ikke latt barna være alene med han, bare sånn for å ikke ta noen sjanser. Anonymous poster hash: 13964...a12
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Jeg kysser sønnen min i nakken, er det galt? Det eneste jeg reagerer på er at han kom inn på rommet ditt om natten for å stryke på deg, det høres litt rart ut. Med mindre det var fordi du våknet og ropte på noen? Anonymous poster hash: bcd06...1de
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 du sier han tok ikke spesielt på kjønnsorganet... hva mener du med det? Tok han på det? Jeg kysser mine "overalt".. men ikke på kjønnsorganet! Og det blir mindre med årene.. Her hos meg "tar" jeg mye på de for å vise omsorg, de gjør det samme igjen. Noen ganger kan man bare ligge å kjenne på de fordi man er så glad i de og takknemlig.. Anonymous poster hash: 9481a...778
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 For meg er det forskjell på å susse/nusse små barn og å kysse - slik man kysser en voksen. Dersom tilfellet her er den siste varianten vil jeg si det er et overgrep. Husk at overgrep ikke trenger å handle om hverken samleie eller kjønnsorganer. At han kom om natta og strøk deg over hele kroppen mener jeg er er overgrep. Var det utenpå eller innenfor klærne? At han gjorde det i skjul sier vel egentlig at han visste det selv også. Hadde det vært greit kunne han jo fint gjort det på dagtid. Anonymous poster hash: d6146...bc9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 jeg går alltid inn å koser gutten min før jeg selv legger meg, noe som sikkert virker som natten for barn. men er jo greit å være obs med barnebarn Anonymous poster hash: 13964...a12
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Umiddelbart tenker jeg at det ikke er noe galt i dette. Jeg tar mye på barna mine, stryker på de, kysser de, koser og klemmer. Men da på en normal mor-barn måte, ikke slik jeg kysser og koser med mannen min! Og er i hvertfall ikke i nærheten av kjønnsorganer. Normale plasser vil jeg si er på hodet, kinnet, armer, legger, rygg og litt på mage. Der kan jeg stryke på barna mine sånn naturlig når det faller inn. Men det høres veldig rart ut å komme inn om natta? Jeg er noen ganger innom barna mine før jeg legger meg og sjekker til de, kan bre over dyna og stryke litt på kinnet. Men noe annet høres rart ut med mindre du hadde mareritt og trengte trøst? Og om du mener kyss i nakken og halsen var ubehagelig så måtte det da vært gjort på en "voksen" måte og da ikke naturlig mtp at du var et barn. Bare du HI kan bestemme om du mener dette er overgrep. Var det ubehagelig for deg og han gjorde slikt i skjul så forteller jo det at det ikke var normalt. Anonymous poster hash: 0ce8b...f1c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Hmmm... altså følte du det som overgrep? Kan ha vært på grensen... Spørs litt på hvorvidt du følte det som ekkelt? Hvor han tok på deg og slikt? Gjorde han det i hemmelighet eller var han åpen på kjærtegn foran andre? Tenker bare at jeg pleier å gå inn å stryke ungene over ryggen og brystet/hodet på natta før jeg går å legger meg.... Men ser ikke på det som unormalt? På sånn mamma måte liksom Kysser på unga i hele ansiktet/hodet gjør vi og. Er vel normalt det ? Anonymous poster hash: edc49...09b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 Viss du må spørre andre om dette er overgrep så syns du nok ikke det selv når du var liten. Synes du det var koselig eller vemmelig når faren din strøk på deg? Jeg stryker ofte mine gutter på ryggen på natta om jeg er innom og tar på de dyne. Kysse gjør jeg også, men absolutt langt fra voksenkyssing! Anonymous poster hash: c3c98...851
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #12 Skrevet 13. mars 2015 Viss du må spørre andre om dette er overgrep så syns du nok ikke det selv når du var liten. Anonymous poster hash: c3c98...851 Det er helt feil. Det er veldig vanlig at man selv er usikker på hva man har opplevd og vært utsatt for. Man bagatelliserer og finner unnskyldninger. Jeg tenker motsatt av deg - siden du tenker på det nå og lurer på hva som egentlig skjedde så opplevde du det nok som et overgrep. Anonymous poster hash: fd1ff...8aa
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #13 Skrevet 13. mars 2015 Viss du må spørre andre om dette er overgrep så syns du nok ikke det selv når du var liten. Synes du det var koselig eller vemmelig når faren din strøk på deg? Jeg stryker ofte mine gutter på ryggen på natta om jeg er innom og tar på de dyne. Kysse gjør jeg også, men absolutt langt fra voksenkyssing! Anonymous poster hash: c3c98...851 Et lite barn har ingen forutsetning for å vurdere om det var et overgrep. Men hun kan ha følt at det var ubehagelig og noe som skulle skjules. Anonymous poster hash: d6146...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå