Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg og eksmann har et skikkelig konfliktfullt brudd, som er noen måneder gammelt nå. Vi snakker dårlig sammen, er ikke venner, noe det er flere grunner til. Nå har jeg fått fjernet informasjonen om at jeg er gift med ham, uten at noen fikk det med seg (fant ei oppskrift på hvordan skjule bruddet på fb). Men siden konfliktene er så store, kjenner jeg at jeg ikke ønsker at han skal ha innsyn til min profil. Jeg har ingen hemmeligheter, men jeg vil bare ha ham ut av mitt liv. Vi har barn sammen. Jeg føler meg litt barnlig når jeg vil blokkere ham, eller begrense hans innsyn, og er redd dette kan skape enda mer konflikt. Sluttet dere å være venn på fb eller syntes dere det var helt ok å følge med hverandres bevegelser....? Foreløpig har jeg bare sluttet å følge ham, sånn at jeg ikke får han på veggen min når han legger ut bilder etc. Anonymous poster hash: 7bad9...16a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Far til barn 1 og 2 er ikke på fb Far til barn nr 3 har jeg blokkert Anonymous poster hash: 612f8...3d0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Nå flytta vi fra hverandre før facebook var i vinden, så vi var aldri venner der. Og vi kommer heller aldri til å bli venner på facebook. Bare slett han, du trenger vel like lite innsyn i hans hverdag som han gjør i din? Anonymous poster hash: 0e3a3...59d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Nei, jeg har ingen interesse av å vite noe om hans liv, så følger ham ikke lenger og får ikke opp informasjon om ham på veggen, i allefall ikke mye. Det er kanskje bedre å bare slette ham som venn, isteden for å blokkere eller begrense innsyn? hi Anonymous poster hash: 7bad9...16a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Slett i vei. Det er ditt valg. Det er ikke sånn at han får opp på sin profil at du har slettet ham - han må enten sjekke sin egen venneliste eller så må han fysisk inn på din profil, hvor da knappen "legg til venn" dukker opp. Men han vil fremdeles ha innsyn til det meste/alt i profilen din, med mindre du har endret på standard-innstillingene til fb. Han vil bare ikke få det opp på sin fb, han må fysisk inn på din for å sjekke den. Anonymous poster hash: 9bb97...ecd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Hvor fant du oppskrift på hvordan du kunne gjøre bruddet på FB uten at "alle" fikk det med seg? Anonymous poster hash: 766e3...23f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Akkurat det er enkelt, øverst i boksen hvor sivilstatus står, er det en blyant. Trykk på den og du kan velge mellom offentlig (klode), venners venner (tre hoder), venner (to hoder) eller bare deg (hengelås). Jeg skjulte bruddet med hengelås, og blokkerte eksen så han forsvant fra alle bilder, kommentarer og likes. Så skrev jeg en status om at vi var gått fra hverandre da jeg var klar for det. Ser ikke noen grunn til å ha noen ekser på fb, så det var lett valg å blokkere. Men før jeg blokkerte gikk jeg inn på hans side og unliket, untagget og slettet. Det tok tid! Skal aldri mer dra et forhold inn på face igjen. Anonymous poster hash: 725e6...1d2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Nå var det ikke noen hemmelighet at vi gikk fra hverandre, så jeg forandret bare status til "singel". Jeg husker ikke helt når vi slettet hverandre, men jeg blokkerte ham ihvertfall etter kort tid. Dette fordi jeg ikke ville han skulle se hva jeg driver med og jeg er ikke interessert i hva han driver med. (Kommer gjerne opp ting han er tagget i som felles venner kommenterer, liker osv. Og vi er vokst opp i samme gate så vi har flere hundre felles venner fra hjemstedet vårt). Fungerer bra, bortsett fra at vi begge er med i samme fotballgrupper for ungene. Da kan vi fort begge melde på samme ungen på samme cup fordi vi ikke ser at den andre allerede har gjort det. DET er litt klønete Men jeg kontakter heller lagleder direkte så det ordnet seg jo Anonymous poster hash: 4c300...560
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Hvorfor legge ut så mye om livet sitt på Facebook? Kan du ikke bare begrense hva du legger ut? Skjønner ikke voksne som må skifte status ofte ig fortelle skje hva som skjer, føler og gjør. Anonymous poster hash: 787e1...052
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Sorry...men det virker bare så barnslig hele greia. Dere har barn sammen? Dere MÅ samarbeide og forholde dere til hverandre i mange mange år. For barnas skyld, vis litt interesse for pappan deres og hans liv. Sorry, men det høres ut som dere er 13 år Anonymous poster hash: 01105...ae0
Luksusdyret Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 Sorry...men det virker bare så barnslig hele greia. Dere har barn sammen? Dere MÅ samarbeide og forholde dere til hverandre i mange mange år. For barnas skyld, vis litt interesse for pappan deres og hans liv. Sorry, men det høres ut som dere er 13 år Anonymous poster hash: 01105...ae0 Man trenger ikke å være venner på facebook for å samarbeide... Hvorfor skal HI vise interesse for eksens privatliv? Det har vel ingenting med barna og samarbeide å gjøre, hva han deler på Facebook, hvem han legger ut bilder sammen med og hvem han dater. Like lite som det har betydning for eksen hva HI velger å legge ut på profilen sin.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #12 Skrevet 13. mars 2015 Hvorfor legge ut så mye om livet sitt på Facebook? Kan du ikke bare begrense hva du legger ut? Skjønner ikke voksne som må skifte status ofte ig fortelle skje hva som skjer, føler og gjør.Anonymous poster hash: 787e1...052 Nå tror jeg du har misforstått. Jeg har skjult bruddet på fb, og fjernet informasjon om at jeg er gift med denne mannen, uten at noen kunne se det. Jeg har ikke forandret status fra gift til singel. Jeg har ikke skrevet et ord om bruddet på fb, jeg er meget privat og dette er for privat for fb. Jeg nevnte i hovedinnlegget at det var mange grunner til konfliktene. Og det er det. Og svært gode grunner til at jeg vil og må holde meg unna denne mannen. Men den informasjonen behøver ikke du å få vite for å kunne svare saklig på mitt spørsmål. Jeg ønsker ikke å bli foret med informasjon om ham, og det er mange andre måter vi fint kan bruke som kommunikasjonsmiddel, telefon fungerer for eksempel helt utmerket. hi Anonymous poster hash: 7bad9...16a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #13 Skrevet 13. mars 2015 http://m.dinside.no/925038/skjul-bruddet-paa-facebook Slik skjulte jeg bruddet. hi Anonymous poster hash: 7bad9...16a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #14 Skrevet 13. mars 2015 Slettet og blokkert både eksen og dama hans som var med på å ødelegge forholdet. Da får ikke de sett noe og jeg slipper å se de. Vi har så mange felles venner så da dukker ikke navnet hans opp pga blokkering Anonymous poster hash: 4fce6...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå