Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Da er permisjonen offisielt i gang, men grunnet dårlig form har jeg alt vært 100% sm de siste to ukene. Venter nå nr. 2 og går egentlig bare hjemme og trør og venter på at noe skal skje.. Prøver virkelig å overbevise meg selv om at jeg nå MÅ hvile, samle krefter og ta det med ro siden ting brått kan skje.. Men det eeeer såå kjeeeedelig å bare gå hjemme sånn å vente!!! Noen gode tips til å få dagene til å gå?? Anonymous poster hash: 21064...5a6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Jepp, strikk et teppe til babyen, spill wordfeud, sitt ute i vårsola, bak litt gjærbakst, gå på café, les en haug med interiørblader, fyll huset med blomster, les en krimbok, onaner.. Alt funker egentlig! Anonymous poster hash: a1f39...fc7
Villbringebringebær Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Hva liker du å gjøre da? Bak litt, shopping er jo gøy! Gå på cafe! Dra i svømmehallen, gå tur i vårsolen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Tenk på alt annet! Rydd, vask, sy babynest Anonymous poster hash: 83dd4...218
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Jeg pusset opp et rom og malte gjerdet. Anonymous poster hash: 91a7c...150
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Jeg må bare si at du er utrolig heldig som har krefter til å kjede deg! Fiks i stand til babyen Tenk over hvordan det kan bli å få en småtass i hus. Besøk noen gamle slektninger Gå en tur i det fine været Vask alt i skittentøyskurven Les en morsom bok (finnes et par litt humoristiske til både mamma og pappa der) Tenk over hvordan dere skal oppdra den lille. Hvilke rutiner dere skal prøve å etablere. Lag opp middag i porsjonspakninger til fryseren Bake eller lage annet til eventuelle gjester Bruk fantasien! Anonymous poster hash: f9633...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå