Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jobben er blitt mitt fristed.. :-( har 2 barn på 6 og 1 år pluss en samboer. Seks åringen er i trass om dagen, kverulerer på Alt! 1 åringen er jeg hjemme med, minus de kveldene i uka jeg jobber. Stortsett grinete hele dagen, nå venter vi bare på time til fysio da h•n er så lite mobil.. Kokt i hodet fra 06-23 i hodet hver eneste dag, den minste må underholder konstant. Jobben er mitt fristed, skammer meg vel litt over og tenke det. Anonymous poster hash: 667d7...307
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Vet du. Jeg er hjemme med en på seks måneder og jeg LENGTER etter daglig voksenkontakt og muligheten til å bruke hodet i jobb igjen. Jeg synes det er deilig å være med barnet også hun er bare blid og grei. Men jeg tror jeg hadde blitt en enda bedre mamma om jeg kunne få dekket dette voksenkontakt behovet litt mer. Anonymous poster hash: 64c18...cf3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Føler meg som en ny og energisk mor når jeg har vært på en dagvakt og kommer hjem :-) for begge! Men her hjemme er jeg bare sliten og jeg angrer nesten på at vi satte bhg start til høsten! Permisjonstiden er ikke noe for meg. Når den minste er blid har vi det fint da. Anonymous poster hash: 667d7...307
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Det er en ærlig sak, og mange har det nok slik. Men det rare er at når det kommer på avstand blir ofte det leie og slitsomme glemt og da husker man bare det koselig Når noe er slitsomt med barna - prøv å bare tenke på at det er midlertidig og ikke skal vare evig. Det hjelper meg når det føles som om situasjonen bryter meg ned. Husk, om noen få måneder er det over, og da er det barnehage og jobb. Anonymous poster hash: 7a5ab...06a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Prøver og tenke det ja. Vet jeg sikkert blir og savne det når tidsklemma kommer.. Anonymous poster hash: 667d7...307
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Vi er flere!!! Husarbeid er knallslitsomt og man har aldri avbrekk fra tilværelsen - i motsetning til når man har en jobb å gå til. Gleder meg enormt til å jobbe igjen - velger redusert på ubestemt tid og tror dèt blir en perfekt løsning. Anonymous poster hash: 23df5...a8b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Jobber 3x i uka, anbefales virkelig :-) når begge barna er på skole og bhg blir hverdagen helt annerledes og man har tid til dusje, husarbeid, trene og andre ting. Anonymous poster hash: 667d7...307
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Så gleder meg til set! HI Anonymous poster hash: 667d7...307
SuperFries Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Jeg forstår deg så godt! Blir gal i hodet av å gå hjemme med barn. Må ha kontakt med andre voksne, må få utføre faget mitt og føle at jeg bruker andre kvaliteter enn mamma-kvaliteten. Mulig det er tabu å si, men vet det er mange av oss som føler det som deg!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 Skjønner deg virkelig ikke i det hele tatt HI. Anonymous poster hash: b2050...68b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 Beklager å si det, men når du føler det slik burde du virkelig ikke fått barn! Ikke noe rart at 6 åringen trasser, barna merker at du ikke vil være sammen med de. Stakkars barn, håper de har en pappa som elsker å være sammen med de ihvertfall. Å NEI det er ikke normalt å føle det slik. Anonymous poster hash: 75d5a...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå