Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Men den har enda ikke kommet.. Sluttet på p-pillen får ca 6månder siden, å det er første gang den ikke har kommet. Har hatt veldig stabil mens, ca vær 5uka.. Sist månde fikk jeg den på uke 4, å varte da nesten en hel uke. Noe den ikke har gjort tidligere. Så trudde kansje jeg skulle få den i forje uke.(altså uke4), men den kom ikke.. Så tenkte at da kommer den nåkk neste uke, noe den ikke har gjort heller. Så tok jeg en graviditetstest på tirsdagsmorgen men da fikk jeg neg, å tenkte da kommer den sikker om noen dager. jeg har egentlig ingen symtomer på graviditet, annet en at mensen har uteblitt. Men magen har vært litt rar siden uke 3, da jeg har hatt litt mensen murringer å luft. Har det ennå, + at idag har jeg vært ekstremt kåt hele dagen. Hva tror dere? Når burde jeg få en posetiv test om jeg er gravid? Håper på svar:) Anonymous poster hash: 579d9...66e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 Negativt svar* HI Anonymous poster hash: 579d9...66e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 våknet med vondebrystvorter idag.tok en ny graviditetstest idag å den var negativ, så derfor prøvde jeg en eggløsingstest, å den ble superposetiv mengang.ble usikker og prøvde en annen type eggløsningstest og den viste også posetiv.da har jeg vel bare en veldig rar syklus denne månden.. Anonymous poster hash: 579d9...66e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Du, dette var altfor mye informasjon som ikke interesserer andre enn deg. Hvis du har testet negativt etter ikm, så er du antakelig ikke gravid. Test igjen om et par dager, det er ikke annet å gjøre. Det heter forøvrig positiv, ikke posetiv. Lykke til. Anonymous poster hash: 80a33...064
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Eggløsningstestene viser vel positiv om du er gravid? Mener å ha lest at de er mer sensitive en graviditetstester også, så de viser positivt før graviditetstester gjør det? Anonymous poster hash: 03cb3...19e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Du, dette var altfor mye informasjon som ikke interesserer andre enn deg. Hvis du har testet negativt etter ikm, så er du antakelig ikke gravid. Test igjen om et par dager, det er ikke annet å gjøre. Det heter forøvrig positiv, ikke posetiv. Lykke til. Anonymous poster hash: 80a33...064 vet ikke helt hva du mener med for mye informasjon? må jo informere for at dere skal kunne gi meg et ånklig svar? eller er du så umoden at du reagerer på at jeg informerte at jeg var ekstremt kåt? uansett, vet også at det ikke er så mye jeg kan gjøre med det. men spørr jo får og høre om noen andre har opplevd det sammen eller noe lignende å eller kan komme med seriøre svar tilbake, på hva det eventuelt kan bety, osv. og en annen ting, har virkelig ikke spurt om du eller noen andre kan rette på mine skrivefeil! god helg til deg! Anonymous poster hash: 579d9...66e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Eggløsningstestene viser vel positiv om du er gravid? Mener å ha lest at de er mer sensitive en graviditetstester også, så de viser positivt før graviditetstester gjør det? Anonymous poster hash: 03cb3...19e [/acrony Eggløsningstestene viser vel positiv om du er gravid? Mener å ha lest at de er mer sensitive en graviditetstester også, så de viser positivt før graviditetstester gjør det? Anonymous poster hash: 03cb3...19e takk for svar:) har også lest om det, derfor jeg er litt forvirret. men tror ikke de er mer sensitiv, hvertfall ikke som jeg kan fårstå utifra det jeg finner på nette:/ Anonymous poster hash: 579d9...66e
attpåklattnr2 Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 En graviditetstest vil slå ut på graviditet lenge før en eltest.viss eltesten er positiv og du føler økt lyst vil jeg tro du har eggløsning.det hender at egget ikke løsner første gangen og da vil kroppen prøv en gang til seinere.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 En graviditetstest vil slå ut på graviditet lenge før en eltest.viss eltesten er positiv og du føler økt lyst vil jeg tro du har eggløsning.det hender at egget ikke løsner første gangen og da vil kroppen prøv en gang til seinere. hm, ja kan jo være, og håper egentlig det. men hadde samme følelse/symtomer når jeg egentlig skulle hatt el. takk for svar:) Anonymous poster hash: 579d9...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå