Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Gikk fra eks etter mange år. Fikk en elsker,og hadde ett ons imellom der. Så ga jeg opp begge. Han jeg hadde ons med ville i forhold med meg. Nå fått en kjæreste jeg gir alt for..men trur du ikke han vet hvem min tidligere elsker er? Og kamerat gjennom mange år med han jeg hadde ett ons med? Nei, dette er ikke en liten plass er i Oslo. Toppen av uflaks? Ne,har ikke drevet mye rundt for dere som trur det. Hatt 4 i mitt liv, er snart 45.. Anonymous poster hash: fde10...3ab
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Hehe... Uff da. Lite morsomt. Jeg var sammen med eksen i 10 år. Vondt og vanskelig brudd. Nå 2 år siden. Møtte en ny i januar. Vi har ikke hatt sex vi har kun kyssa. Tror du ikke at vi mest sannsynlig har møtt hverandre opp til flere ganger i løpet av de åra jeg var sammen med eksen? Ham har jo da også møtt eksen mange ganger uten at de er noe særlig bekjente. Men har felles venner. Det fant han ut ved hjelp av da selvfølgelig fjesboka. Vet ikke helt hva jeg skal ta det for. Hehe.. Både morsomt og litt spooky. Anonymous poster hash: b2313...183
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 He he ja. Håper det går veien for dere. Min nye kjæreste og jeg ble kjent i februar, går litt fort i svingene her.. Falt for en som er veldig lik meg selv, og satser alt på han. Traff han bare 2 uker etter jeg ga opp min elsker som jeg forøvrig jobber sammen med.. Anonymous poster hash: fde10...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå