Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hvor lenge hadde dere smerter Etter inngrepet. Ble operert fredag 6.mars, så 6 dg siden i dag. Har fortsatt ganske store smerter der cysten satt, noen som vet hvor lenge det er vanlig å ha smerter? På sykehuset informerte de kun om smertene etter gassen de blåste opp magen med, å de smertene forsvant etter 3 dg, finner heller ingen info på papirfne mine eller på nett. Hva er deres erfaring, hvor lenge hadde dere smerter??? Anonymous poster hash: b390f...8b6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Jeg har ikke blitt operert enda, men følger med på tråden. Jeg var nemlig på sykehuset for samtale og siste undersøkelse før operasjon forrige dagen, skal fjerne en stor cyste. Gynekologen sa at jeg måtte regne med omtrent samme rekolavesenstid (heter det det?) som etter keisersnittet. Det var ikke så vondt at jeg trengte smertestillende lenger en 4-5 dager, men jeg kjente det jo i et par uker, særlig ved for mye bevegelse/anstrengelse. Anonymous poster hash: 7dc20...2d2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Da jeg fjernet cysten (borderline tumor, 10x8 cm) tok de også eggstokken den satt på,vet ikke om det hadde noen innvirkning på hvor lenge det var vondt - men kjente det godt en ukes tid. Alle de tre små hullene grodde fint, bortsett fra en betennelse i et sting. Anonymous poster hash: 5d3a9...73e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Dere som skal operere, store er cystene deres? Anonymous poster hash: 2f605...5ea
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Dere som skal operere, store er cystene deres? Anonymous poster hash: 2f605...5ea Min ble målt til 12x14 cm, de regnet med at den ble for stor for kikkhullsoperasjon så de må lage et bikinisnitt. Den er jo plagsomt stor, klemmer på blæra, jeg merker den klemmer når jeg bøyer meg osv. Venter på time for fjerning nå, skal bli godt å bli kvitt den. Anonymous poster hash: 7dc20...2d2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde ingen smerter utenom litt sårsmerter. Anonymous poster hash: 744bf...aaf
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Dere som skal operere, store er cystene deres? Anonymous poster hash: 2f605...5ea Min ble målt til 12x14 cm, de regnet med at den ble for stor for kikkhullsoperasjon så de må lage et bikinisnitt. Den er jo plagsomt stor, klemmer på blæra, jeg merker den klemmer når jeg bøyer meg osv. Venter på time for fjerning nå, skal bli godt å bli kvitt den. Anonymous poster hash: 7dc20...2d2 Å Gud, ja da skal jeg ikke klage over min 4x4 😂 Anonymous poster hash: 2f605...5ea
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Har noen av dere hatt cyste når dere har vært gravid? Har en selv og er 15 uker på vei.. Anonymous poster hash: 5f3c9...1b8
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Jeg er operert for det flere ganger. Min erfaring er at det varierer veldig. En gang var jeg elendig i tre uker, en annen gang rimelig kvikk i løpet av tre dager. Anonymous poster hash: ae991...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå