Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Dro til lege for en uke siden fordi jeg har følt meg så utrolig sliten og svak lenge. Har ofte vært på gråten på kveldstid fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg i gjennom dagene. Det ble tatt mange blodprøver, og i dag sa legen at jeg har mangel på vitamin B12, og at dette kan forklare en del. Jeg fikk beskjed om å komme til legekontoret hver dag neste uke (man-fre) for å få satt sprøyter med B12. Har influensa nå, så måtte vente til formen var litt bedre med å sette de. Er det noen andre her som har opplevd noe lignende? Hjalp medisinen deg? Hvor lang tid tok det før du følte deg bedre? Anonymous poster hash: b3c91...ee3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Dro til lege for en uke siden fordi jeg har følt meg så utrolig sliten og svak lenge. Har ofte vært på gråten på kveldstid fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg i gjennom dagene. Det ble tatt mange blodprøver, og i dag sa legen at jeg har mangel på vitamin B12, og at dette kan forklare en del. Jeg fikk beskjed om å komme til legekontoret hver dag neste uke (man-fre) for å få satt sprøyter med B12. Har influensa nå, så måtte vente til formen var litt bedre med å sette de. Er det noen andre her som har opplevd noe lignende? Hjalp medisinen deg? Hvor lang tid tok det før du følte deg bedre? Anonymous poster hash: b3c91...ee3 Om du får satt 5 sprøyter på en uke, vil det hjelpe veldig raskt. Å få opp nivåene er som å våkne fra en dvale! Helt fantastisk:-) Anonymous poster hash: 7346f...6f0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Takk for svar. Håper virkelig det vil hjelpe, er som en zombie. Anonymous poster hash: b3c91...ee3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Jeg fikk en sprøyte i uka og det hjalp veldig godt De litt kjipe kvisene mange får som bivirkning på sprøytene satt i en stund da, men det var det verdt siden formen ble så mye bedre... Anonymous poster hash: ac65e...8ff
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Jeg fikk en sprøyte i uka og det hjalp veldig godt De litt kjipe kvisene mange får som bivirkning på sprøytene satt i en stund da, men det var det verdt siden formen ble så mye bedre... Anonymous poster hash: ac65e...8ff Kviser? Jeg fikk ikke kviser. Anonymous poster hash: 7346f...6f0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Kviser kan jeg fint leve med om jeg bare får energien tilbake. HI Anonymous poster hash: b3c91...ee3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Jeg fikk en sprøyte i uka og det hjalp veldig godt De litt kjipe kvisene mange får som bivirkning på sprøytene satt i en stund da, men det var det verdt siden formen ble så mye bedre... Anonymous poster hash: ac65e...8ff Kviser? Jeg fikk ikke kviser. Anonymous poster hash: 7346f...6f0 Alle får selvfølgelig ikke kviser, men det er en veldig vanlig bivirkning på de sprøytene så mange får det. Anonymous poster hash: ac65e...8ff
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Du vil få et helt nytt liv! 😊😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Dere andre som fikk påvist lavt nivå av B12, fikk dere også testet noe som heter MMA/metylmalonsyre? Jeg fikk vite at selve B12-nivået hadde vært rundt 180, og at det var det forhøyede MMA-nivået som bekreftet at jeg hadde "ekte" (?) mangel på B12. Ble litt forvirret da jeg var hos legen. Fikk ikke vite noe om hvorfor jeg har lavt nivå, men har nå lest at feks vegetarianere kan slite med dette. Jeg er ikke vegetarianer. Fikk dere noe svar på hvorfor dere hadde så mangel på B12? Anonymous poster hash: b3c91...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå