Gå til innhold

Hard bæsj og gravid - noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt nettopp 20 min på dass for å trøkke ut noe som kjentes ut som et forstadie på fødsel... Hardere kabel skal du lete lenge etter! Andre som har samme problem? Hva gjør dere? Jeg spiser sunt og fiberrikt!

Anonymous poster hash: 9dcd5...051

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnesium fungerer flott. Bare ikke ta for mye. :lur:

Så har du selvfølgelig aprikoser, svisker, linfrø, vann, kaffe, kiwi etc, men min erfaring er at magnesium er like greit.

Skrevet

Ja, jeg!

Jeg må ty til lactulose. Foreløpig har det holdt med 20 ml om dagen, men nå ser det ut til at jeg må øke dosen. Uten lactulose er jeg sjanseløs.

Anonymous poster hash: 12bc9...6cb

Skrevet

Jeg måtte faktisk ha hjelp på sykehuset en gang før jul pga det :o Det de anbefalte er å drikke mye (2-3 liter) og bruke laktulose (fås reseptfritt på apoteket, bør blandes med noe da det er veldig søtt). Ellers spiser jeg svisker og yoghurt med havregryn. Det har hjelpt litt iallfall, men det hender fremdeles at jeg sitter og griner på do...

Anonymous poster hash: 143e1...4dd

Skrevet

Frukt og fiber fra helsekost har jeg hørt mye bra om

Skrevet

Lactulose reddet meg da jeg var gravid

Anonymous poster hash: 43182...277

Skrevet

Lactulose (bland i Biola!) er redningene, sjangseløs uten den.. ca 15-20 ml pr dag funker bra for meg og magen min. 

Anonymous poster hash: 715ed...24f
Skrevet

Gå tur, drikk vann, drikk kaffe og spis svisker😄

Anonymous poster hash: aa939...bcb

Skrevet

Jeg spiser linfrø hver dag, det har denne gangen holdt magen godt i gang.

Er det en dag jeg ikke har fått gått på do så starter jeg dagen etter med en kopp kaffe eller to på tom mage.

Jeg sliter mye med hard mage, så jeg må passe på. Ved krise har jeg brukt lactulose. Men syns det er så ekkelt..

Anonymous poster hash: f1f4a...984

Skrevet

En kiwi til frokost hver dag, så gå seg en tur. Og nok vann selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 463a0...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...