Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde svært kraftig bekkenløsning under siste graviditet. Det var vanskelig å vite nøyaktig hvor det gjorde vondt, for hele området var bare helt jævlig. Det gikk raskt mye bedre etter keisersnittet som ble tatt ved termin. Nå, 8 måneder senere, har jeg begynt å jobbe og det kommer snikende tilbake. Jeg kjenner det veldig i halebeinet, og det husker jeg jo også fra graviditeten. Så den er grei. Men det verker så innmari i selve beinene/skjelettet som er rundt skjeden. Er dét noe som kan henge sammen med bekkenløsning? Jeg vet forresten ikke om det var bekkenløsning eller -låsning, eller om det var symfyseløsning/låsning jeg hadde under graviditeten. Det jeg kjenner nå er ikke så langt fram som skambeinet, altså. Mellom skambein og halebein. Anonymous poster hash: d5f85...015
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Har helt sikkert en sammenheng. Har selv ymse smerter innimellom i hele bekkenet, selv om det snart er et år siden jeg fødte. Anonymous poster hash: 66419...97e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Det har nok sammenheng ja! Er det mye gåing i jobben din? Evt mye sitting på hard stol osv? Anonymous poster hash: e0e39...33b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 ja, står og går hele tiden. Er litt bekymra for hvordan dette skal gå. Har ikke turt å si noe til noen, alle har vært så glade for at jeg ble bra :/ Hi Anonymous poster hash: d5f85...015
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Jepp, kan bli vondt der ja. Anonymous poster hash: 8dc3a...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå