Gå til innhold

Snacks til BABY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er overhodet ikke perfekt, min på 11 mnd får en sprett yoghurt av og til. Ellers ingen søte pålegg el. Men ser andre som gir "gullfisk potetgull", oreo kjeks og Marie kjeks og har med som snacks ut på tur til barn som er like gamle og jeg ser ikke helt hvorfor? Fikk en sånn kommentar en dag om at naturell yoghurt med bær var mye bedre (sant nok) men dama gir ungen kjeks som hun har med i matpakka ut. Påskeegg til små barn har jeg heller ikke skjønt.

Anonymous poster hash: 69f8e...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skal få en minipakke duplo og frukt i sine påskeegg :)

Familien har som tradisjon med litt hver dag, istedet for masse til påskeaften (eller hvilken dag man skal gjøre det på)

Anonymous poster hash: 2393a...7ea
Skrevet

Min fikk fruktmos i påskeegget i fjor. 10 mnd gammel.

Anonymous poster hash: a5020...4eb

Skrevet

Er det virkelig så stor krise om en på 11 mnd får noen kjeks av og til?

Anonymous poster hash: 17e2f...cec
Skrevet

Næh, men er det da krise om man gir en vanlig yoghurt? Nytter ikke lære andre leksa om slike sukkerbomber om man forer sin egen med kjeks. Ser bare folk som gir en skål med snacks til barnet under et år (sosiale medier) og jeg personlig ser ikke helt vitsen.

Skrevet

Rosiner er genialt i den alderen. De har noen minipakker som er helt perfekt. 

Selv har jeg hatt veldig småspiste barn så jeg har ikke vært så forsiktig med snacks, men det er jo forskjell. Spiser de 2 brødskiver per måltid trykker jeg ikke i dem masse kjeks, yoghurt, chips eller lignende etterpå.

Anonymous poster hash: 5ff79...6a0
Skrevet

Rosiner inneholder muggsopp vel? Ikke for og kverulere :P synes de er lett og sette i halsen, så mitt barn får ikke det.

Skrevet

Mel og brød inneholder også muggsopp? Får ikke barnet det heller?

Å sette i halsen er jo en annen ting. Ikke alle barn er så flink motorisk

Anonymous poster hash: 5ff79...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...