Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Og lurer på om jeg er normal! Enten spiser jeg MYE (i mine øyne da) feks 3 brødskiver etter hverandre eller 2 tacolefser med fyll og får da dårlig samvittighet. Idag og igår har jeg spist minimalt og fins ikke sulten. Er nornalvektig (57 kg/163) og har alltid holdt på maten, heller aldri sulta meg direkte. Det bare slår meg at enten hater jeg tanken på mat en dag, ellers er jeg opphengt i og spise. Føler meg rar.. Anonymous poster hash: 65350...9f8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 3 brødskiver eller 2 tacolefser fylt til randen er ikke å spise mye.... Og det høres ut som at du har matangst.. Pass på å spise nok, ofte og sunt så kanskje du blir kvitt komplekset. Anonymous poster hash: b778d...8db
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Men det at du stiller spørsmål om problemet er jo et steg i riktig retning! Anonymous poster hash: b778d...8db
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er jo normal i vekta, til og med litt lubben og dvask etter mine fødsler (siste for 11 mnd siden) men tankegangen min er rar. Sitter hver dag og tenker over hvilken slankekur som passer meg.. Anonymous poster hash: 65350...9f8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Det at du går igjennom "binge/purge" perioder er jo et varselssignal! Du skal ikke slanke deg Om når nåla og BMI'en sier det den sier så er du ikke lubben, i verste fall utrent og mest sannsynlig så ser du helt andre ting enn det andre ser! Slet mange år med der selv.. Blir skikkelig lei meg når jeg ser bilder av meg fra "back then".. Jeg så bra ut.. Jeg så helt super ut og skulle gitt alt for å se sånn ut igjen men jeg skjønte ikke det da.. Jeg følte meg virkelig fleskete og jævlig selv om jeg visste at det nåla sa var normalt.. Spis riktig, ikke dropp å spise og begynn heller å tren. Men spis nok så ikke du bare tærer på musklene dine, da blir du bare syk. Anonymous poster hash: b778d...8db
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Er ikke dette bare en ubevisst variant av den såkalte 5:2-dietten,da? Anonymous poster hash: f1998...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå