Gå til innhold

Mountain Buggy Urban Jungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har testet den? Vil du fortelle litt?

Jeg ser etter en allsidig og lett vogn med lun bagdel, lett å trille på både asfalt og grus/skog, sikker og pålitelig, god kalesje som beskytter mot sola, romslig under med plass til endel varer...

Tror du Mountain buggy passer meg?

Anonymous poster hash: c2e40...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn fra 2006 som kommer til å bli brukt til barn nr 3 nå - superfornøyd! Den er superlett å styre, snur på femøringen :) Har blitt brukt både på grusveier på fjellet, i byen osv osv Veier kun 11 kg, blir veldig flat når lagt sammen. God plass under og bra kalesje. Skulle gjerne kjøpt en nyere modell, men de pengene sparer vi - vogna holder til en unge til ;)

Eneste minuset jeg kan komme med er at bagdelen er liten, mine gutter vokste raskt ut av den. Men på den andre siden så kan sportsvogdelen legges så godt som helt flatt så det har gått greit :)

Anonymous poster hash: 76c61...051
Skrevet

Vi har en fra 2005. Den skal nå brukes til barn nr fem. Veldig fornøyd med vognen.

Skrevet

Den beste vognen! Du kommer til å bli super fornøyd :-)

Anonymous poster hash: a191f...a07

Skrevet

Jeg har den ikke. Men jeg liker bagdelen godt. Men er det ikke dumt at man må snu en 5- 6 mnd. gammel baby bort fra deg når den må over i sportsdelen?

Eneste minuset som jeg har funnet.

Anonymous poster hash: 331ad...c36

Skrevet

Elsker mountain buggyen min! Gleder meg til å bruke den igjen snart..

Anonymous poster hash: 6b544...a1d

Skrevet

Jeg bruker min 2009-modell på tredje barnet nå. Veldig fornøyd! Eneste minus er, som nevnt tidligere her, at bagdelen er liten. Har byttet rundt 5 mnd på gutta og 6 mnd på jenta. Det gikk veldig fint og de storkoste seg alle tre med å se ut på verden. Vil du ha kontroll er det bare å titte ned i luken i taket.

Skrevet

Kjempegod vogn. Meget gode kjøreegenskaper på all slags føre og underlag. Syns den er litt svær (lang sammenlagt), men har du plass i bilen o.l. er det ikke noe problem. Kommer ny versjon (en eller gang dette året), da blir den litt kortere/mindre sammenlagt. Kalesjen er ikke min favoritt, savner en mye lunere som beskytter mot sol eller vær og vind (som den Baby Jogger City Elite har, som er en vogn jeg liker enda bedre). :)

Anonymous poster hash: 1ebce...849
Skrevet

Kjempegod vogn. Meget gode kjøreegenskaper på all slags føre og underlag. Syns den er litt svær (lang sammenlagt), men har du plass i bilen o.l. er det ikke noe problem. Kommer ny versjon (en eller gang dette året), da blir den litt kortere/mindre sammenlagt. Kalesjen er ikke min favoritt, savner en mye lunere som beskytter mot sol eller vær og vind (som den Baby Jogger City Elite har, som er en vogn jeg liker enda bedre). :)

Glemte: på den nye versjonen vil også bagen festes på chassis på en annen og enklere måte enn før. Men vet som sagt ikke når den kommer i butikk/nett.

Skrevet

Jeg har den ikke. Men jeg liker bagdelen godt. Men er det ikke dumt at man må snu en 5- 6 mnd. gammel baby bort fra deg når den må over i sportsdelen?

Eneste minuset som jeg har funnet.Anonymous poster hash: 331ad...c36

Man får kjøpt sittedel som er vendt mot deg ;)

Skrevet

Kjempegod vogn. Meget gode kjøreegenskaper på all slags føre og underlag. Syns den er litt svær (lang sammenlagt), men har du plass i bilen o.l. er det ikke noe problem. Kommer ny versjon (en eller gang dette året), da blir den litt kortere/mindre sammenlagt. Kalesjen er ikke min favoritt, savner en mye lunere som beskytter mot sol eller vær og vind (som den Baby Jogger City Elite har, som er en vogn jeg liker enda bedre). :)  Anonymous poster hash: 1ebce...849

Jeg liker den og, men det jeg liker med Mountain buggy er muligheten for at babyen sitter vendt mot deg.

Skrevet

Veldig fornøyd. Vi kjøpte en brukt som jeg bruker til å trene/gå tur med de dagene jeg bare har ett barn hjemme. Er begge hjemme bruker vi tfk tvilling vogna.

Den er lett å trille, lett å legge sammen, passer fint inn i bilen.

Eneste minuset, som egentlig gjelder alle vogner.. de er så små oppi. Tre åringen min er 110cm og 17kg og sitter kjempe trangt. Litt dumt da hun enda sover på dagen og jeg liker å trille henne i vogna når hun sover slik at jeg kan får tid til treningen. Men tviler på at jeg finner noe større vogn..

Anonymous poster hash: 43233...78f

Skrevet

Veldig fornøyd. Vi kjøpte en brukt som jeg bruker til å trene/gå tur med de dagene jeg bare har ett barn hjemme. Er begge hjemme bruker vi tfk tvilling vogna.

Den er lett å trille, lett å legge sammen, passer fint inn i bilen.

Eneste minuset, som egentlig gjelder alle vogner.. de er så små oppi. Tre åringen min er 110cm og 17kg og sitter kjempe trangt. Litt dumt da hun enda sover på dagen og jeg liker å trille henne i vogna når hun sover slik at jeg kan får tid til treningen. Men tviler på at jeg finner noe større vogn..

Anonymous poster hash: 43233...78f

Hehe, det er ikke vognene som er små, det er tilfeldigvis barnet ditt som er langt over gjennomsnittet høy til å ære tre år. 110 cm er jo gjennomsnittshøyden for en på fem år, og vogner er ikke laget med tanke på at en i den alderen skal passe oppi :P Så du har bare litt uflaks her.

Skrevet

Veldig god vogn!

Anonymous poster hash: 06294...298

Skrevet

Hvor? Kan du gi meg link. Jeg har solgt utallige mountain buggy urban jungle vogner, alle med sportsdel fra seg, og ingen har noensinne kjøpt eller bestilt sittedel mot seg. Nå ble jeg virkelig nysgjerrig her. 

Skrevet

Hvor? Kan du gi meg link. Jeg har solgt utallige mountain buggy urban jungle vogner, alle med sportsdel fra seg, og ingen har noensinne kjøpt eller bestilt sittedel mot seg. Nå ble jeg virkelig nysgjerrig her. 

Sorry, husker det nå, den face to face saken. :) Hadde helt glemt den, ikke vært noen som har vært interessert i den så lenge jeg kan huske. Men en har jo muligheten om en vil ha barnet mot seg da. Som oftest velger de som ønsker vendbar sittedel en annen vogn i utgangspunktet da (min erfaring). :)

Skrevet (endret)

Ikke meg du spør her, men.... Bare å google. Man får kjøpt et lite sete som man kan ha mot seg som en "mellom-greie" mellom bag- delen og vanlig sportsvogn.

Jeg har ikke hatt det, da jeg ikke så behovet. 

Er forøvrig SUPER FORNØYD med Mountain Buggy urban jungle vogna, Har hatt både Simo og Emmaljunga tidligere, og Mountain buggyen er desidert den beste. Helt super å trille, så lett og grei.

Edit: HER er link: http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/581934

Endret av Novemberdama
Skrevet

Ikke meg du spør her, men.... Bare å google. Man får kjøpt et lite sete som man kan ha mot seg som en "mellom-greie" mellom bag- delen og vanlig sportsvogn.

Jeg har ikke hatt det, da jeg ikke så behovet. 

Er forøvrig SUPER FORNØYD med Mountain Buggy urban jungle vogna, Har hatt både Simo og Emmaljunga tidligere, og Mountain buggyen er desidert den beste. Helt super å trille, så lett og grei.

Edit: HER er link: http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/581934

Hehe, som du ser kom jeg på det etterpå :) Har bare ikke hatt kunder som har vært interessert i face to face vippestol saken, så hadde helt glemt hva det var. Jeg har heller aldri savnet sittedel med barnet mot meg på tilsvarende vogner. Bra du er fornøyd med vogna, har fått så og si kun kjempebra tilbakemeldinger på den fra kunder :)

Skrevet

Jeg har lange barn, så kanskje ikke lurt allikevel :) med city bag supreme (Emmaljunga), byttet jeg til sportsdel ved 6 mnd.

Kanskje Stokke Trailz er et bedre valg, den har lang bag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...