Gå til innhold

Fikk dere babyshower?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt dine venninner babyshower for deg? Jeg er gravid med min første, og synes det virker så koselig. Men jeg tror ikke noen av mine nærmeste tenker på det, og jeg vil liksom ikke be om det selv. 😕

Er det mange som har fått dette?

Anonymous poster hash: 574aa...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var jeg tydelig på at jeg ikke ønsket. Du overlever nok uten. Du kan jo invitere selv, hvis det er veldig viktig for deg.

Skrevet

Fikk det med andremann :) brydde meg egentlig ikke noe om det, men var veldig koslig når de først hadde ordnet det 😊

Anonymous poster hash: 876cc...34f

Skrevet

Nei, ikke i noen graviditeter og har klart meg helt fint uten.

Anonymous poster hash: e113c...e94
Skrevet

jeg fikk faktisk en liten minishower på mandag ;) Jeg venter mitt 3. og siste barn om en snau uke og dette var min første babyshower. Fullstendig uventet da det ikke har vært vanlig å arrangere slikt i min krets. Jeg og 3 venninner har en klubb hvor vi treffes en gang i måneden og denne måneden hadde de gjort om klubbkvelden til en babyshower!! Det var pyntet i blått og jeg fikk en gave fra hver av dem. Det var utrolig koselig og jeg ble virkelig tatt på senga! 

Skrevet

Nei, gjorde det ganske klart at det ville jeg ikke være med på

Skrevet

Nei, og det syns jeg er helt greit.

Anonymous poster hash: cc5ca...c92
Skrevet

Nei, og har ikke tenkt på det heller. Men vi har veldig dårlig nettverk her, og mine venner er spredt rundt i landet.

Anonymous poster hash: 4a272...2ed

Skrevet

Fikk det med første. Tanken hadde ikke slått meg engang. Nå er jeg 30 uker på vei med andre, og har ikke fått noe enda. Forventer ingenting, men var utrolig koselig og moro med første.

Anonymous poster hash: bd16f...87a
Skrevet

Nei, og jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke ønsker det, så håper jeg slipper. Vil heller få gave ved barselbesøk. 

Anonymous poster hash: 09c74...630
Skrevet

Nei. Syntes det er en uting. Blir dyrt for venner med gaver både før og etter fødsel, og hva om noe skjer med barnet eller ultralyden viste feil kjønn?!

Anonymous poster hash: 7e3db...ea0

Skrevet

Nei. Babyshower har jeg kun lest om her inne.

Anonymous poster hash: f4d61...9d1

Skrevet

Jeg overlever nok uten, og kommer ikke til å be om det. Pleier å være flink til å gjøre stas på venninnene mine selv, så derfor hadde det vært litt gøy. Ville bare høre om "alle" fikk det nå, eller om det ikke var så vanlig enda. ☺

HI

Anonymous poster hash: 574aa...fb1

Skrevet

Jeg fikk begge gangene. Ikke noen amerikansk greie med leker og bleiekaker, men en hyggelig jentekveld med mat og gaver. Da fikk jeg selvfølgelig ikke dobbelt opp, det er ikke det som er meningen.

Anonymous poster hash: 2e34e...178

Skrevet

ikke fått det enda, men svigersøster har pratet om det så kansje hun ordner noe? ikke veit jeg. koslig om noen gidder det da :D men på ingen måte et must..

Anonymous poster hash: 7c0dd...4de
Skrevet

Fikk det med første, hadde ikke tenkt på det selv, ble overrasket og utrolig glad! Hadde en flott kveld med søster og venninner. God mat, cupcakes og makroner, bleiekake og gaver - ingen dumme leker eller andre overdrivelser... ;)

Skrevet

Dere som sier nei høres bitre ut. Hvem hadde vel blitt lei seg om venninnene samles en kveld med god mat og gaver til den kommende babyen? Er det like teit med jentekveld??

Anonymous poster hash: b4e92...9b0

Skrevet

Ja, har faktisk fått to stk En av mine fantastiske venninner (som forøvrig er superflinke til å lage hyggelige samlinger sånn generelt) og en av mine herlige søstre og søskenbarn Ble kjempeglad for at de hadde ordnet dette for meg og syntes dette var utrolig stas! Så hyggelig å møtes og spise god mat, bare sitte å skravle om alt mulig rart! Jeg er på godt norsk "blessed" med nydelige mennesker i livet mitt

Anonymous poster hash: 017e4...65c

Skrevet

Skal ha 3. om litt og fikk nå nettopp. Syns det var kjempe koselig. Syns også det var veldig arti å ha tid til å se på gavene til babyen. Det kjente jeg at bare ble stress når de vi har fra før var nyfødt. Liker å ha tid til å se på gavene :)

Her er det ikke vanlig å gi noe etter fødsel dersom man har gitt gave på babyshower.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Ikke med nr 1, og tror ikke jeg får det nå heller, er straks 31 uker på vei. Jeg har bare fire venninner og de er spredt, så tror ikke noen av dem tenker på å samles for noe sånt. Men skal ikke nekte på at det hadde vært stas.

Skrevet

Nei heldigvis! Sånt tull slapp jeg unna, det samme med utdrikningslag da vi skulle gifte oss. Det er en fordel å være tydelig overfor de man omgås, det er jeg og har jeg alltid vært. 

Anonymous poster hash: d0864...4cf
Skrevet

Nei. Syntes det er en uting. Blir dyrt for venner med gaver både før og etter fødsel, og hva om noe skjer med barnet eller ultralyden viste feil kjønn?!

Anonymous poster hash: 7e3db...ea0

Man gir da virkelig gave bare en gang. Enten i en babyshower eller på barselbesøk etter fødsel.

Anonymous poster hash: 2ecb8...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...