Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Har så lyst å prøve, men redd jeg blir avhengig. Det er såpass dyrt at jeg vil ikke bruke så mye penger "hele tiden". Noen som har prøvd og klarer å bare gjøre det til enkelte anledninger? Anonymous poster hash: 31cbe...b06
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Jeg tenkte samme tanker som deg når jeg prøvde det første gang. Jeg var veldig fornøyd med de. Men det var så irriterende å ikke få gni seg i øynene om kvelden, når jeg dusja. Våkna om natta over at jeg gnei meg i øynene og mista vipper. Hadde aldri orka å ha de hele tiden. Anonymous poster hash: d9856...853
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Men du var fornøyd? Anonymous poster hash: 31cbe...b06
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Funger uansett ikke å ha extensions hele tiden, vippene trenger noen mnd med hvile en gang i blant. Jeg elsker extensions når jeg endelig fikk noen som var korte nok til å se naturlige ut, ser jo bare ut som en har perfekt maskara hele tiden. Ikke blir det veldig dyrt i forhold til forbruk på annen øyensminke heller. Har hatt 3 mnd pause nå og gleder meg til å få på nye igjen. Anonymous poster hash: abf77...57e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde extention fra september til november i fjor,men så ville jeg ha en pause. Har planer om å sette på igjen i mai. Venter baby i begynnelsen av mai, så vil gjerne føle meg fresh med extention i nyfødtperioden, så slipper jeg å stresse med sminke. Husker der var litt uvant i begynnelsen da jeg ikke kunne klø meg i øynene og at de ble litt tunge da jeg dusja. Ellers har jeg bare positive erfaringer med vippeextention. Anonymous poster hash: 748cf...e67
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Har hatt det i snart to år, uavbrutt. Hun jeg bruker har så bra lim, at jeg både gnir meg i øya, får vann i øynene og lever som vanlig! Fyller på ca hver 6 uke.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Takk for svar! Da blir det extensions i morgen. Leste et sted at det kan vare 60-90 dager. Høres mye ut ifht hva jeg leser her, men å ha det noen ganger i året går vel bra Anonymous poster hash: 31cbe...b06
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Har hatt det i snart to år, uavbrutt. Hun jeg bruker har så bra lim, at jeg både gnir meg i øya, får vann i øynene og lever som vanlig! Fyller på ca hver 6 uke. Hvor er dette? Jeg må fylle på hver 2-3 uke hos Pille Joosep. Anonymous poster hash: abf77...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå