Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hva kinesisk tenke deg som ikke finnes? Anonymous poster hash: 8e661...90e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Hva kinesisk tenke deg som ikke finnes? Anonymous poster hash: 8e661...90e * hva KUNNE du tenke deg som ikke finnes? (Eller er å få tak i?) Anonymous poster hash: 8e661...90e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Tynne ullvanter er vanskelig å få tak i. Til barn, altså. Jeg lette overalt, ingen som solgte det. Kanskje på nett, men jeg liker godt å kunne handle i butikken for å se størrelse. Veldig praktisk å ha under regnvotter på våte, kalde dager. Tynne ullstrømper som er kløfrie til barn. Kjøpte noen på apoteket, men de klør inni bøssingen... Gjerne med antiskli under. Her går toåringen rett som det er både vegg imellom, på ryggen og på nesa når hun bruker strømpene. Ellers skulle jeg ønske det ble solgt mer bambus rundt omkring. Barnet mitt tåler ikke ull så bra. Anonymous poster hash: f78e0...84d
Mamma_til_2 Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Tynne ullvanter er vanskelig å få tak i. Til barn, altså. Jeg lette overalt, ingen som solgte det. Kanskje på nett, men jeg liker godt å kunne handle i butikken for å se størrelse. Veldig praktisk å ha under regnvotter på våte, kalde dager. Tynne ullstrømper som er kløfrie til barn. Kjøpte noen på apoteket, men de klør inni bøssingen... Gjerne med antiskli under. Her går toåringen rett som det er både vegg imellom, på ryggen og på nesa når hun bruker strømpene. Ellers skulle jeg ønske det ble solgt mer bambus rundt omkring. Barnet mitt tåler ikke ull så bra. Anonymous poster hash: f78e0...84d Polarn og pyret har vanter i ull, barnas hus, bare barn, cubus og hm har strømpebukse i ull med og uten antiskli.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Tynne ullvanter er vanskelig å få tak i. Til barn, altså. Jeg lette overalt, ingen som solgte det. Kanskje på nett, men jeg liker godt å kunne handle i butikken for å se størrelse. Veldig praktisk å ha under regnvotter på våte, kalde dager. Tynne ullstrømper som er kløfrie til barn. Kjøpte noen på apoteket, men de klør inni bøssingen... Gjerne med antiskli under. Her går toåringen rett som det er både vegg imellom, på ryggen og på nesa når hun bruker strømpene. Ellers skulle jeg ønske det ble solgt mer bambus rundt omkring. Barnet mitt tåler ikke ull så bra. Anonymous poster hash: f78e0...84d Polarn og pyret har vanter i ull, barnas hus, bare barn, cubus og hm har strømpebukse i ull med og uten antiskli. Jeg var innom disse stedene, og fikk beskjed om at de ikke hadde! Fikk tips om å prøve sportsbutikker, men der var det heller ingenting. Jeg har strømpebukser i ull med antiskli (krabbebukser eller hva det kalles). Selges på Sparkjøp og Obs også. Kjempegode. Men hadde vært greit med bare et par strømper å trekke på i støvlene når været blir litt mildere/alle strømpebukser er på vask/barnet har fått utslett grunnet ullbruk og kan i hvert fall få ull som lag nr 2. Anonymous poster hash: f78e0...84d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Vognpose. Anonymous poster hash: 2b78f...908
skjotta Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Tynne ullvanter er vanskelig å få tak i. Til barn, altså. Jeg lette overalt, ingen som solgte det. Kanskje på nett, men jeg liker godt å kunne handle i butikken for å se størrelse. Veldig praktisk å ha under regnvotter på våte, kalde dager. Tynne ullstrømper som er kløfrie til barn. Kjøpte noen på apoteket, men de klør inni bøssingen... Gjerne med antiskli under. Her går toåringen rett som det er både vegg imellom, på ryggen og på nesa når hun bruker strømpene. Ellers skulle jeg ønske det ble solgt mer bambus rundt omkring. Barnet mitt tåler ikke ull så bra. Anonymous poster hash: f78e0...84d Polarn og pyret har vanter i ull, barnas hus, bare barn, cubus og hm har strømpebukse i ull med og uten antiskli. Jeg var innom disse stedene, og fikk beskjed om at de ikke hadde! Fikk tips om å prøve sportsbutikker, men der var det heller ingenting. Jeg har strømpebukser i ull med antiskli (krabbebukser eller hva det kalles). Selges på Sparkjøp og Obs også. Kjempegode. Men hadde vært greit med bare et par strømper å trekke på i støvlene når været blir litt mildere/alle strømpebukser er på vask/barnet har fått utslett grunnet ullbruk og kan i hvert fall få ull som lag nr 2. Anonymous poster hash: f78e0...84d hver gang jeg er på Island hamstrer jeg "kanin sokker" strikket i angora ull. De er tynne, varme og myke/kløfrie og på broderi butikken har de Antiskli på tube 😀
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 En hals i kløfri ull, i voksen størrelse og gammeldags utforming med "smekke" forran og bak. Anonymous poster hash: 09ab5...35f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå