Gå til innhold

Brystbetennelse igjen, råd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er nå straks 11 mnd, å jeg startet å jobbe igjen for 1 mnd siden. På den tiden har jeg hatt brystbetennelse to ganger. Fått antibiotika av legen, men så fort jeg er ferdig med kuren kommer det tilbake. Nå har jeg begynt å få vondt og føle meg dårlig igjen, altså for tredje gang på kort tid. Blir så sliten og lei;( 

Enn om jeg ammer rett før jeg drar på jobb, pumper på jobb(vanskelig å få tømt puppen enn om jeg har sånn nesespray som skal hjelpe) og ammer igjen med engang jeg er hjemme igjen. Så blir jeg likevel dårlig. Passer også på å holde meg varm og har ullinnlegg. 

Skjønner ikke hvofor jeg fortsetter å få betennelse! Jeg har aldri hatt det når baby var mindre. 

 

Er det noen som har noen råd? Er det beste kanskje å bare gi opp ammingen? Legen spurte om jeg ville ha noe som stoppet melken. Men føler egentlig at babyen ikke er klar for ammeslutt helt enda. Jeg ammer ganske ofte i løpet av dagen og to-tre ganger i løpet av natta. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gitt opp ammingen. 



Anonymous poster hash: 62d5d...641
Skrevet

Jeg hadde også gitt opp ammingen. Du har ammet lenge, barnet trenger ikke lenger morsmelk og du trenger definitivt ikke å bli syk mer! Brystbetennelse er forferdelig... !



Anonymous poster hash: e354b...9ef
Skrevet

Vil også legge til at det vil være effektiv for å få mer søvn også. Verken du eller baby har godt av 2-3 amminger per natt når barnet er 11 mnd.



Anonymous poster hash: e354b...9ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...