Gå til innhold

Noen som er kjent i Oslo området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må flytte østover pga jobb og kan ikke Oslo området i det hele tatt....

Mannen min har fått jobb i Grorud området og vi skal begynne å lete etter bolig til familien. Vil helst ikke bo i Oslo, men mer landlig maks en time unna i pendling.

Vi har tre barn og mye tilrettelegging foran oss så om dere der ute vet om fine steder utenfor Oslo å vokse opp, men samtidig der vi kan komme oss innover mot Oslo (grorud området) greit så hadde det vært kjempefint!

Anonymous poster hash: 6a221...5e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nittedal!

Anonymous poster hash: 33a27...9f2

Skrevet

Nittedal, Skedsmo og den delen av Sørum som ligger langs E6.

Anonymous poster hash: ba715...2eb
Skrevet

Lillestøm, rælingen, Lørenskog.

Skrevet

Som ovenfor sier. Kjører du 10 min fra grorud kommer du ut av oslo.

Anonymous poster hash: 15ecd...e76

Skrevet

Jeg er heller ikke kjent i Oslo, men så nettopp på NRK sine sider at det i Hedmark og Oppland er billig å kjøpe hus, går fint an å finne hus under millionen. 

Man kommer vel et stykke på en time, eller? 

Anonymous poster hash: db7d0...fb4
Skrevet

Son! Idyll ved oslofjorden.

Anonymous poster hash: b5515...1a6

Skrevet

Jeg syntes jo Groruddalen er super jeg som har bodd der. Risløkka er fantastisk og Bjerke Bydel er favoritten min. Er desverre ganske dyrt men nydelig bydel :-) Er 5 generasjon der selv. Hvis ikke så hører jeg mye bra om Nittedal og vet selv at Lillestrøm og Fet er fint.. Men når jeg blir rik, da blir det Bjerke Bydel for meg <3

Skrevet

Kolbotn er vel ganske fint. Vil du bo langs havet? Eller innlands? Jessheim er greit nok.

Jeg ville bodd i Drøbak eller Son for keg elsker havet:) eller Nordstrand der jeg bor nå:)

Skrevet (endret)

Trafikkmessig ville jeg satser på øst og nord for Grorud. Har venner som nettopp flyttet til Hagan, mellom Stovner og NIttedal, altså i Akershus fylke. Han jobber på Romsås, tar ti min å kjøre og helt ok trafikk hjemover.

Red: Er også snakk om å forlenge Grorud-banen (t-bane) utover i Akershus fylke, da blir det bare gull. Disse områdene kommer til å vokse enormt de neste ti-tjue årene, og kollektivtransporten må bare følge etter. Er høy befolkningsvekst i Oslo.

Endret av uhhuhher
Skrevet

Supert med området tips!

Nå skal jeg inn på finn og lete :)

Anonymous poster hash: 6a221...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...