Gå til innhold

Er det galskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å sende 2 åringen i bhg når det går omgangssyken, 20-30 stk av 40 var borte i dag. Jeg har 6 dager til termin. Er helt utslitt av smerter, men har jo ikke lyst til å bli syk heller. Vi berga sist runde, men hva er vel sjansen for å berge 2 runder Ila. noen mnd.

Anonymous poster hash: 852a7...191

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke galskap nei, kanskje mer fornuft? Hvis toåringen har vært i barnehagen de andre dagene denne uka er det nok ikke større smittefare i dag..men så mange syke hørtes jo veldig mye ut,ingen tvil om det. Jeg hadde nok vært litt betenkt jeg også.

Skrevet

Jeg tror jeg ville holdt barnet hjemme. Smittefaren har allerede vært godt tilstede kan det virke som, og man kan like godt bli smittet på butikken. Men sjansen er vel hakket mindre i det minste, om barnet blir hjemme. 

Anonymous poster hash: 44829...8e8
Skrevet

Jeg hadde holdt barnet hjemme.

Skrevet

Jeg holder vanligvis ikke barna hjemme når det går omgangssyke, men når det er såpass mange syke ville jeg gjort det hvis jeg hadde mulighet.

Vi hadde en gang en sånn runde i vår barnehage, da viste det seg å være salmonella....

Anonymous poster hash: 2e515...97c

Skrevet

Om 20-30 er borte så hadde barnet ditt mest sannsynlig allerede blitt smittet. Jeg hadde sendt i bhg. 

Anonymous poster hash: 2c7bc...cbc
Skrevet

Jeg hadde holdt barnet hjemme.

Anonymous poster hash: ac314...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...