Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Jeg har snakket en del med en mann nå i nesten 2 uker. Vi har vært bekjente lenge. Først nå har vi "flørtet" Når kan jeg vente han inviterer meg ut, evt jeg inviter han? Bill.mrk usikker sjekker Anonymous poster hash: 60413...143
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Hjeelp Anonymous poster hash: 60413...143
Villbringebringebær Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Hvordan møttes dere da? Nett? Altså hvordan komiserie i kontakt? De fleste på nett er litt enten eller, enten vil de møtes fort for å se om kjemien stemmer eller så vil de aldri møtes. Spør om dete skal møtes for en kaffe i vårsolen en dag. Hvis han ikke vil eller virker tvilende dropper du hele fyren og skriver du er på nett for å møte noen, ille for "å se"
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Vi har bodd på i samme by hele livet. Nå har vi "oppdaget" hverandre. Ikke så lenge siden altså, men er en del på snapchat og sms og på puben i helgen. Anonymous poster hash: 60413...143
Villbringebringebær Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Spør han om han vil bli med å ta en øl i morgen da vel;) på puben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå