Gå til innhold

Hvor går jeg? Politiet ? ang kidnapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren i utlandet nekter å utlevere datteren vår tilbake. Jeg har omsorgen og hun skal bo i Norge.

Hvor kan jeg anmelde dette og il jeg få henne utlevert snarest da?

Anonymous poster hash: 8f159...a4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags land er det faren er i? Hvis det er typisk midt-østen, får du aldri se barnet igjen med mindre far kommer tilbake.

Anonymous poster hash: a6565...839
Skrevet

Jada, det er ihvertfall ikke midøsten, det er et EU land.

Anonymous poster hash: 8f159...a4e
Skrevet

Ring politiet da!

Anonymous poster hash: ca3bd...1aa
Skrevet

Huff for en situasjon.... Siden du sendte henne til faren i utlandet så stolte du sikkert på han. Du må anmelde han til politiet så raskt som mulig, men hvor smertefritt det vil gå å få datteren din tilbake kommer an på mage faktorer.  Har Norge utleveringsavtale med dette landet? Har ha gått i dekning med barnet?

Skrevet

Da kontakter du politiet med en gang.

Skrevet

Du tar kontakt med politiet. Hvor lang tid det tar å få henne utlevert avhenger av landet, noen land har ikke avtaler med Norge og da kan det gå lang tid (eventuelt ikke i det hele tatt). Kan være du må gjennom rettssak i landet de befinner seg. 

Men ta kontakt med politiet, så kan de rådgi deg videre.

Anonymous poster hash: 20792...2b6
Skrevet

hvorfor skrive du det her? du skulle heller ringe politi enn og skrive her

Skrevet

Politiet! Du kan ogsåringe norsk ambassade i d aktuelle landet.

Anonymous poster hash: 5895f...8c1

Skrevet

Huff så grusomt! Ta kontakt med politet ASAP før han tar barnet med til et land som ikke har utleveringsavtale med Norge! Håper det ordner seg fort! Dette er jo den store skrekken! Vet du om han tar godt vare på barnet til tross for at han holder henne igjen?

Skrevet

Hvem skriver her inne før de kontakter politiet? Eller snakker med familien om hva de skal gjøre? Hvem bruker tid på forum hvis barnet er kidnappet?!?

Skrevet

Nekter å tro på dette - hvem skriver her inne om hvem de skal kontakte dersom barnet er ufrivillig holdt igjen i et annet land?!?!?!?!

Anonymous poster hash: 510c9...333
Skrevet

Jeg vet at for eksempel i England ser ikke politiet der det som kidnapping om en mor med omsorgen, leverer barna til far for samvær og han ikke gir de tilbake igjen. 

De ser det som en forelder som gir en annen forelder tilgang til barna, og dette er noe politiet ikke legger seg opp i. 

Ville kontaktet ambassaden. Hvor gammelt er barnet? 

Anonymous poster hash: 60337...734
Skrevet

TROLL

Anonymous poster hash: 51486...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...